۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۳۴
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85409389
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه فروش بهاره و ضیافت رمضان در بیرجند گشایش یافت

بیرجند - ایرنا - نمایشگاه فروش بهاره و ضیافت ماه رمضان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی سه‌شنبه شب در حاشیه آغاز به کار این نمایشگاه گفت: با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان، روزهای پایانی سال و عید نوروز، نمایشگاه طرح ضیافت و فروش بهاره بیرجند از امروز آغاز شد و به مدت ۶ روز تا بیستم اسفند ادامه دارد.

احمد آریافر افزود: در این نمایشگاه ۲۱۰ غرفه به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع  با حمایت و مشارکت اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی استان دایر است.

نمایشگاه فروش بهاره و ضیافت رمضان در بیرجند گشایش یافت

وی بیان کرد: در نمایشگاه فروش بهاره و ضیافت، اقلامی چون انواع پوشاک، کیف و کفش، شال و روسری، لوازم خانگی، انواع محصولات خوراکی و مواد غذایی از جمله کالاهای اساسی مانند برنج، روغن، قند و شکر، گوشت و مرغ تنظیم بازار عرضه می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: در مجموع ۶۵ غرفه به مواد غذایی، ۱۵ غرفه تنظیم بازار، ۳۵ غرفه شیرینی، شکلات و آجیل، ۲۵ غرفه پوشاک، ۱۰ غرفه لوازم خانگی و کالای خواب، ۱۰ غرفه شوینده و مواد بهداشتی، ۲۰ غرفه کیف و کفش و ۳۰ غرفه به صنایع دستی و متفرقه اختصاص یافته است.

نمایشگاه فروش بهاره و ضیافت رمضان در بیرجند گشایش یافت

وی ساعت بازدید از نمایشگاه را ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۱ اعلام کرد و گفت: تمامی اجناس و کالاها در نمایشگاه بهاره و ضیافت مبارک رمضان با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بیرجند در بلوار دانشگاه، ابتدای جاده علی آباد لوله واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha