استاندار مرکزی: دولت سیزدهم تاکید ویژه بر پیوست مردمی‌سازی فعالیت‌ها دارد

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: دولت سیزدهم تاکید ویژه بر پیوست مردمی‌سازی فعالیت‌ها و تشکیل هیات‌های اندیشه‌ورز دارد.

به گزارش ایرنا، فرزاد مخلص‌الائمه عصر سه‌شنبه در نشست تشکل‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی استان مرکزی که با حضور معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور در سالن غدیر استانداری این استان در اراک برگزار شد، افزود: رویکرد ممیزه دولت سیزدهم، مردمی‌سازی است و این دولت تلاش کرده تا این موضوع که جزو آرمان‌ها و اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی است را محقق کند و این امر بدون تلاش تشکل‌های مردمی امکان‌پذیر نیست.

وی بیان کرد: تشکل‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی تاکنون گام‌های بلندی در بخش‌های مختلفی برداشته‌اند و به همیاری این تشکل‌ها در بخش‌های مختلف نیاز است.

استاندار مرکزی ادامه داد: دولت در حوزه مردمی‌سازی در آغازین گام‌های برنامه است و برای موفقیت‌های بیشتر همه دستگاه‌ها باید تلاش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی هم در این نشست گفت: ۵۰۰ تشکل و سازمان مردم نهاد این استان در بخش‌های مختلف فعالیت دارند.

بهنام نظری افزود: استان مرکزی در بحث تشکل‌های مردم نهاد جزو استان‌های پیشرو است و تاکنون خدمات زیادی از سوی این سازمان‌ها صورت گرفته است.

نماینده تشکل‌های مردم نهاد استان مرکزی نیز در این نشست گفت: اولین مسئله و مطالبه تشکل‌های مردم‌نهاد تسهیل در روند ثبت و تمدید مجوزها است.

فرهاد خسروی افزود: انتظار است مدیران دستگاه‌های اجرایی از تشکل‌های مردم نهاد به عنوان مشاور، بهره‌گیری کنند.

وی بیان کرد: البته این نگاه در استان مرکزی وجود دارد و باید تقویت شود.

نماینده تشکل‌های مردم نهاد استان مرکزی ادامه داد: هنوز یک بانک جامع اطلاعاتی برای تشکل‌های مردمی در استان وجود ندارد که توجه به این مهم ضروری است.

خسروی اظهار کرد: انتظار است اعتباراتی که منع قانونی ندارد و پروژه‌هایی که امکان واگذاری به تشکل‌ها دارد، در اختیار تشکل‌های مردم نهاد قرار گیرد.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha