۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۱۴
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85409073
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع): مردم ایران با رای خود درخت انقلاب را آبیاری کردند

پیشوا - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: مردم ایران با شرکت پرشور خود در انتخابات یازدهم اسفند، با آرای خود درخت انقلاب را آبیاری کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار قربان‌محمد ولی‌زاده روز سه‌شنبه در آئین آغاز عملیات احداث ساختمان ستاد فرماندهی سپاه ناحیه پیشوا و کاشت درخت در روز درختکاری اظهار داشت: ملت مردم ایران در ۴۵ سالگی انقلاب، و با حضور پرشور و حماسی خود در انتخابات ثابت کردند که همواره پای نظام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

وی افزود: دشمنان قسم خورده نظام در روز انتخابات یازدهم اسفند، با مشارکت حداکثری خود بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و امام راحل تجدید میثاق کرده و سیلی محکمی بر دشمنان این مرز و بوم زدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: سال گذشته ۵۰ سرویس اطلاعاتی بدخواهان نظام برای این نظام الهی توطئه تا مردم را از انقلاب و رهبری جدا کنند و در روز ۱۱ اسفند، نظم و آرامش مردم را بر هم زنند.

ولی‌زاده گفت: سال گذشته ناآرامی‌هایی در کشور رخ داد که موجب شد تا نیروهای مسلح، بسیج و فراجا سالی سختی را سپری کنند، توطئه‌هایی که بر این هدف طراحی شده بود که در انتخابات مردم حضور کمرنگی در شعب اخذ رأی داشته باشند ولی این رویداد مهم، با حضور حماسی مردم و در نهایت آرامش و امنیت برگزار شد.

وی با گرامیداشت روز درختکاری و تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ کاشت درخت در کشور اظهار داشت: ترویج فرهنگ درختکاری به منظور توسعه فضای سبز در حفظ و سلامت محیط زیست و در نتیجه سلامت مردم موثر است.

این مسئول ادامه داد: سهم استان تهران در موضوع درختکاری، کاشت یک میلیارد درخت است که این مهم طی چهار سال محقق می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: با تلاش‌های صورت گرفته ۱۶ هکتار از اراضی سپاه پیشوا که در تصرف اشخاص مختلف بود، به سپاه شهرستان بازگردانده شده است و با همکاری سپاه، ۴۶۶ هکتار از اراضی ملی شهرستان، به یاد شهدای این دیار درخت کاشته و هر اصله درخت، با پلاکی به نام شهدا مزین می‌ شود.

ولایتمداری مردم ایران انتخابات پرشور ۱۱ اسفند را رقم زد

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران نیز در این مراسم اظهار داشت: رهبر انقلاب در فروردین‌ماه امسال و همچنین در سالگرد ارتحال امام راحل اظهار داشتند ه توپخانه دشمن، انتخابات یازدهم اسفند را هدف قرار داده تا مردم کمترین حضور را پای صندوق‌های رأی داشته باشند ولی ولایتمداری مردم ایران اسلامی، انتخابات پرشوری را رقم زد.

محسن نائبی افزود: مردم ایران در روز یازدهم اسفند ثابت کردند که همواره پای کار انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب هستند و لحظه در پشتیبانی از نظام و ارزش‌های آن تردید نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: دشمن برای فردای انتخابات برنامه ریزی کرده بودند ولی مردم با حضور و مشارکت بالای خود توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

این مسئول گفت: رهبر معظم انقلاب از ابتدای امسال تمام توطئه‌های دشمنان را پیش‌بینی کرده بودند و مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی با درک صحیح از شرایط کشور، و با حضور حماسی در صندوق‌های رأی، این توطئه‌ها را شناخته و آن‌ها را خنثی کردند.

نائبی با تأکید بر لزوم اهتمام به کاشت درخت در کشور یادآور شد: در کنار موضوع مهم و ارزشمند کاشت درخت، حراست از درختان کاشته شده نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا بتوان آن‌ها را به درستی به آیندگان تحویل داد.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha