۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۵۹
کد خبرنگار: 5546
کد خبر: 85409046
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

آغاز عید همدلی در گلستان؛ خانه امید محرومان را روشن کنیم

گرگان- ایرنا- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گلستان از آغاز هفته نیکوکاری با شعار «عید همدلی» در این استان خبر داد و از مردم خواست در آستانه ماه رمضان و سال نو نیازمندان را فراموش نکنند.

جواد فردی روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۱۴ تا ۲۰ اسفند به نام هفته احسان و نیکوکاری نامگذاری شده تا در قالب این طرح به امور نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در پایان سال بیشتر رسیدگی شود.

وی از مردم خواست با مشارکت در جشن نیکوکاری، در آستانه سال نو و ماه رمضان به یاری نیازمندان و محرومان بشتابند تا این خانواده‌ها‎ بدون دغدغه به استقبال سال جدید بروند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گلستان با بیان اینکه یکی از اهداف کمیته امداد جریان‌سازی و مردمی‌سازی خیر و احسان است، یادآور شد: در همین راستا در پایان هر سال جشن ملی نیکوکاری برگزار می‌شود.

فردی خاطرنشان کرد: امسال از ابتدای بهمن ماه کار خود را آغاز کردیم و تا ۲۲ اسفند جشن نیکوکاری در جای جای استان برگزار خواهد شد.

وی از برپایی ۳۳۵ پایگاه نیکوکاری در گلستان خبر داد و یادآور شد: ۱۷ اسفند ماه ۴۰ پایگاه در استان و میادین اصلی شهری برپا می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گلستان با بیان اینکه ۲۷۵ مرکز نیکوکاری در استان گلستان وجود دارد، یادآور شد: جمعه ۱۸ اسفند در میعادگاه‌های نماز جمعه جشن نیکوکاری برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات و همدلی در ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳، تلاش خواهیم کرد آشپزخانه‌های مهدوی را در استان راه‌اندازی کنیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گلستان از طبخ بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های مهدوی گلستان خبر داد و افزود: همچنین ۸۵ هزار بسته معیشتی نیز ویژه تمامی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تدارک دیده شده است.

فردی از زحمات آموزش و پرورش قدردانی کرد و گفت: با توجه به شرایط موجود در استان، یکشنبه ۲۰ اسفند زنگ احسان و نیکوکاری در تمامی مدارس استان نواخته می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha