۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۰۷
کد خبر: 85408957
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

قشم برای نوروز زیباتر می‌شود

۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۰۷
کد خبر: 85408957
قشم برای نوروز زیباتر می‌شود

قشم - ایرنا - شهردار قشم با اشاره به آماده سازی شهر برای استقبال از میهمانان نوروز ۱۴۰۳ گفت: رنگ آمیزی جداول و بوستان های شهری، بهسازی، تعمیر و مرمت آسفالت معابر از جمله اقدامات عمرانی شهرداری در راستای اجرای طرح استقبال از بهار در نگین خلیج فارس است.

میرداد میردادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این طرح با هدف تامین رفاه شهروندان و گردشگرانی که قشم را برای گذراندن تعطیلات نوروزی انتخاب کرده اند، اجرا می شود.

وی ادامه داد: تمام تلاش همکاران مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم برای فراهم کردن بستری مناسب به منظور ایجاد خاطره ای خوش برای مردم و مسافران نوروزی و فصل بهار ۱۴۰۳ در حال انجام است.

شهردار قشم از آغاز جدیدترین سبک رنگ آمیزی جداول شهری به سبک تونالیته دارای پنج طیف رنگی برای نخستین بار در این شهر خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده ۱۶ کیلومتر از جداول شهری تا نوروز رنگ آمیزی می‌شود که این طرح هم اکنون در میدان امام خمینی (ره) تا میدان پاسداران، میدان شهید حاج قاسم سلیمانی تا میدان دوحه (اسکله ماهی فروشان)، ابتدا تا انتهای بلوار ژئوپارک و معابر پر رفت و آمد شهر درحال اجرا و انجام است.

میردادی توضیح داد: رنگ آمیزی تونالیته در کنار ایجاد زیبایی بصری رنگ آمیزی جداول، ایمن سازی محل های عبور و مرور به خصوص عبور مرور شبانه وسایط نقلیه که با کاهش دید رانندگان همراه است از دیگر اهداف اجرای طرح شاداب سازی و استقبال از فصل بهار در سرزمین آب و آفتاب است.

وی تصریح کرد: این طرح در حوزه خدمات شهری شهرداری قشم با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال نمای زیبای شهر قشم را بیش از پیش دلنشین تر خواهد کرد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha