۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۹
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85408851
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

محموله کمک‌های خراسان جنوبی به سیستان و بلوچستان ارسال شد

بیرجند- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از ارسال محموله جدید کمک‌های استان به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ محمدعلی آخوندی روز سه‌شنبه در این باره افزود: این محموله به محض اتمام بارگیری، امروز به سیستان و بلوچستان اعزام می‌شود.

وی با بیان اینکه این محموله شامل ماشین‌آلات سنگین است، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، یک دستگاه بولدوزر، یک دستگاه لودر و یک دستگاه تانکر آبرسانی به سیستان و بلوچستان اعزام می شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی افزود: هم‌افزایی و همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شرکت آب و فاضلاب و شرکت آب منطقه ای را در راستای تأمین این ماشین‌آلات مؤثر است.

آخوندی با اشاره به ارتباط مستمر ستاد مدیریت بحران خراسان جنوبی با سازمان مدیریت بحران کشور و مدیران استان سیستان و بلوچستان در راستای تأمین نیازهای مناطق سیل زده یادآور شد: پیگیری‌ها برای تأمین و اعزام نیازهای اعلام شده ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ارسال کمک‌های جمعیت هلال احمر استان به سیستان و بلوچستان از چند روز قبل آغاز شده است گفت: اعزام ۱۴ تیم امدادگر به ظرفیت ۵۴ نیروی تخصصی و اعزام هزار تخته پتو، ۳ هزار و ۸۰۰ بسته غذایی و پنج هزار و ۲۰۰ کیلوگرم نایلون از جمله اقدامات صورت گرفته در این راستا است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی افزود: هفت دستگاه خودروی پیکاپ، سه دستگاه کامیونت، سه دستگاه هایلوکس، یک دستگاه کامیون و یک دستگاه تریلی نیز از طریق جمعیت هلال احمر استان به مناطق سیل زده اعزام شده و امدادرسانی ها همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha