خیران در راستای تامین جهیزیه مددجویان همگام باشند

آستارا - ایرنا - فرماندار شهرستان آستارا با بیان اینکه اهداء جهیزیه در راستای حمایت از مددجویان و کمک به تشکیل خانواده است، از خیران خواست در زمینه تامین جهیزیه برای افراد یادشده بیش از همیشه همگام باشند.

محمدرضا شهاب زاده روز سه شنبه در حاشیه تحویل ۲۳ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد شهرستان آستارا اظهار کرد: حمایت از مددجویان یکی اولویت های دولت است و در این راستا از ابتدای سال ۹۳ سری جهیزیه در شهرستان آستارا بین مددجویان کمیته امداد و نیازمندان توزیع شده است.

فرماندار شهرستان آستارا ادامه داد: اقلام این جهیزیه شامل ۵ قلم از کالاهای اساسی مورد نیاز خانوار شامل یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و جارو برقی است.

شهاب زاده بیان کرد:‌ ارزش ریالی هر سری از این اقلام ۳۵۰ میلیون ریال است که با کمک خیرین و سپاه سازندگی شهرستان بندر مرزی آستارا تهیه و تحویل شد.

وی اعلام کرد: از ابتدای سال تا کنون ۹۳ سری جهیزیه در اختیار نیازمندان کمیته امداد گذاشته شده است که جمعا به مبلغ ۳۱۰ میلیارد ریال ارزش ریالی داشته و امیدواریم با کمک خیرین بتوانیم در این مسیر گام های مستمر و اساسی دیگری نیز برداریم تا هیچ نیازمندی در جامعه نباشد.

عزت سپاه در خدمات رسانی به محرومان است

فرمانده سپاه شهرستان بندر مرزی آستارا نیز در مراسم اهداء جهیزیه اظهار کرد: پنج سری جهیزیه کامل عروس به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز بمناسبت اعیاد شعبانیه در قالب هدیه مقام معظم رهبری به نوعروسان نیازمند این شهرستان توسط بسیج سازندگی این ناحیه اهداء شد.

سرهنگ بهزاد قنبری با اشاره به اقلام این جهیزیه، افزود: این جهیزیه‌ها شامل اقلامی چون یخچال، اجاق گاز، لباس شویی، جارو برقی و دیگر کالاهای ضروری برای تشکیل یک زندگی بوده است .

فرمانده سپاه شهرستان بندر مرزی آستارا ادامه داد: سپاه پاسداران همزمان با اینکه وظایف نظامی و حراست از مرزوبوم و امنیت کشور را به نحو احسن انجام می‌دهد در راه خدمتگزاری به نیازمندان نیز در صف نخست ایستاده است.

سرهنگ قنبری با بیان اینکه عزت سپاه در خدمات رسانی به ایتام و جامعه محرومان است، یادآور شد: سپاه با تمام توان و امکانات خود در خدمت این قشر است، هرچند نمی تواند بر همه مشکلات آنان فائق آید.

وی با اشاره به اینکه سپاه متعلق به عموم مردم است ، تاکید کرد: ما به خدمت به مردم و نیازمندان افتخار می کنیم و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و دستورات ایشان در این مسیر ثابت قدم خواهیم بود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha