طرح «عیدانه استاندارد» در استان سمنان آغاز شد

سمنان - ایرنا - سرپرست اداره کل استاندارد استان سمنان گفت: طرح ویژه «عیدانه استاندارد» از امروز (پانزدهم اسفند ۱۴۰۲) تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۳ برای افرایش نظارت بر کیفیت خدمات و کالا در استان آغاز شد.

مجیدحیدریان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح ویژه عیدانه استاندارد با هدف احقاق حقوق عامه مردم، خدمت رسانی شایسته، فرهنگ سازی و پاسخگویی مسوولانه و شفاف در قبال ذینفعان، ارزیابی انطباق خدمات از لحاظ ایمنی، بهداشت و سلامت عمومی توسط ادارت کل استاندارد در استان سمنان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

وی ادامه داد: طرح ویژه عیدانه استاندارد شامل بازرسی از خدمات مراکز اقامتی از جمله هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، زائر سراها، فروشگاه‌های زنجیره ای، میدان‌های میوه و تره‌بار، خشکبار و عرضه شیرینی، رستوران و قهوه خانه، خدمات قالیشویی، خدمات اتوبوسرانی، خدمات راه آهن می‌شود.

این مسوول تصریح کرد: طرح ویژه عیدانه استاندارد طبق سیاست‌های تحولی سازمان ملی استاندارد و اهتمام در ارج نهادن به فرصت تلاش خالصانه و ارتقای خدمت بی‌منت و توجه هر چه بیشتر بر موضوع کیفیت خدمات ارایه شده به مردم و همچنین در راستای تحقق ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد اجرا می‌شود.

به گفه وی، اجرای طرح عیدانه برای سومین سال با تمرکز بر خدمات ارایه شده در ماه مبارک رمضان و نوروز، با رویکرد نوین هوشمند سازی در دستور کار است.

طرح «عیدانه استاندارد» در استان سمنان آغاز شد

حیدریان اضافه کرد: سازمان ملی استاندارد ایران و به تبع آن اداره کل استاندارد استان سمنان به عنوان دستگاه نظارتی و حاکمیتی برای مهیاسازی بسترهای لازم برای آرامش خاطر و اطمینان ذینفعان در ماه مبارک رمضان و نوروز طرح عیدانه را اجرا می‌کند.

سرپرست اداره کل استاندارد استان سمنان تاکید کرد: آگاهی داشتن و مصرف کالای با کیفیت و سالم و استفاده از خدمات کیفی و استاندارد، حق همه شهروندان است و تولید کنندگان، عرضه کنندگان و خدمات دهندگان باید برای جلب رضایت مشتریان خود در راستای تولید و عرضه چنین کالاها و خدماتی به صورت مضاعف اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهروندان با ارسال کد ۱۰ رقمی مندرج در زیر نشان ملی استاندارد به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ می‌توانند از اصالت و اعتبار پروانه استاندارد کالا اطمینان حاصل کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha