۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85408710
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۰ میلیارد ریال به بازسازی گلزارهای شهدای کردستان اختصاص یافت

سنندج- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان گفت: در سفر رییس جمهور به استان ۱۰۰ میلیارد ریال برای بازسازی و نوسازی گلزارهای شهدای استان اختصاص پیدا کرد.

به گزارش ایرنا، علیرضا شهسواری روز سه‌شنبه به مناسبت هفته ایثار و شهادت در نشست خبری با خبرنگاران استان در سنندج اظهار کرد: بازسازی گلزارهای شهدا یکی از دغدغه‌های فرهنگی ما است که به عنوان نماد ایثار و شهادت باید حفظ شوند لذا تصویب این رقم در سفر رئیس جمهور به بازسازی این گلزارها بسیار کمک می کند.

وی افزود: اختصاص اعتبار در حوزه اشتغال از دیگر برکات سفر رئیس جمهور به استان در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران است که به اشتغال کارافرینان فاقد مدرک دانشگاهی در میان جامعه هدف اختصاص پیدا می کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان یادآور شد: مهمترین رسالت بنیاد شهید،ترویج فرهنگ ایثار و شهارت است و در این راستا نیز اقدامات خوبی در سطح استان انجام شده است.

۱۰۰ میلیارد ریال به بازسازی گلزارهای شهدای کردستان اختصاص یافت

وی تدوین کتابی با عنوان"پیام شهدا" را از جمله برنامه‌های در دست اقدام در این راستا اعلام کرد و گفت: برای تدوین این کتاب وصیت نامه‌‎های شهدا جمع آوری شده و در مرحله خلاصه نویسی و گزیده نویسی قرار دارد، ضمن اینکه اساس پیام شهید در آن گنجانده می شود.

شهسواری نوسازی تصاویر، تابلوها و تمثال شهدا به عنوان نمادهای ایثار و مقاومت کردستان را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: تلاش می شود این تصاویر تا شب سال نو بازسازی و نوسازی شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های هفته ایثار و شهادت و بزرگداشت روز شهید در استان اشاره کرد و یادآور شد: امروز تا ۲۲ اسفند میز خدمت در بنیاد شهید برای رسیدگی به مشکلات جامعه هدف دایر شده است همزمان ۳۰ میز حقوقی نیز در کل استان به مدت ۲ روزبرای رسیدگی به مشکلات حقوقی جامعه هدف و افراد عادی دایر خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان، اجرای طرح ملی جهاد دیدار با عنوان"سلام شهید" در روز ۲۲ اسفند و حضور مسئولان در منازل شهدا، برگزاری رزمایش سلامت و ویزیت رایگان جامعه هدف و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد.

وی یادآور شد: بنیاد امروز به سال‌های بلوغ رسیده و از درون خود را بازسازی می‌کند و در زمینه انجام رویکرد اصلی خودکه احیای فرهنگ ایثار و شهادت است نیازمند همکاری اصحاب رسانه است.

از ۱۵ تا ۲۲ اسفند با عنوان هفته ایثار و شهادت نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha