"علی صالحی" روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، افزود: از خدمات و تلاش های همه اصحاب رسانه و فعالین در حوزه روابط عمومی دستگاههای اجرایی به واسطه نقش آنها در جلب مشارکت حداکثری در رویداد انتخابات قدردانی می کنیم.
وی ادامه داد: آمار مشارکت در استان یزد نسبت به انتخابات ۴ سال گذشته رشد صعودی داشت و به لحاظ مقایسه استانی نیز این استان با ۶ پله صعود نسبت به دوره قبل جایگاه بسیار خوبی در کشور دارد و مردم یزد همواره در حمایت از انقلاب و کشور حضور به لحظه داشته و دارند .
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت:بیش از ۱۵۰ خبرنگار و عکاس خبری نیز رویداد انتخابات را پوشش دادند و یکی از کم حاشیه ترین انتخاباتی بود که در این استان برگزار شد و قطعا نقش رسانه ها در انعکاس فعالیت ها و شفافیت اقدامات انکار ناپذیر است .
صالحی ادامه داد: چند روز آینده یزد به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو مجمع گفت و گوی همکاری آسیایی در سال ۲۰۲۴ میزبان بیش از ۵۵ نفر از ۱۵ ملیت است و همزمانی بهار قرآن را نیز در پیش داریم و رسانه ها باز هم در این ایام به تلاش و کوشش خود ادامه خواهند .
وی افزود: برای جذب گردشگر و معرفی قابلیت های گردشگری و تاریخی و فرهنگی یزد نیز رسانه ها نقش مهمی دارند و برای گسترش صنعت گردشگری و میراثی شهر میراث جهانی یزد نیز نقش رسانه ها بسیار مهم است.
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد گفت:از فعالیت همه رسانه های مکتوب، روزنامه ها ،خبرگزاری ها ،پایگاههای خبری و همچنین مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات و فعالین فضای مجازی به جهت همکاری در اطلاع رسانی فعالیت های ستاد انتخابات تشکر و سپاسگزاری دارم.
نظر شما