سردار کارگر: می‌توانیم به تعداد ایثارگران کشور کتاب داشته باشیم

 تهران- ایرنا- رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: می توانیم به تعداد شهدا، جانبازان و آزادگان و رزمندگان کتاب داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا سردار بهمن کارگر، روز سه شنبه -۱۵ اسفندماه- در آیین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره کتاب سال دفاع مقدس اظهار کرد: براساس یک برنامه ریزی ۲۰ ساله تلاش داریم از نظر کمی و کیفی در تمام ابعاد به ثبت تاریخ و روایات دفاع مقدس به صورت چند برابر گذشته بپردازیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: طی ۵ سال گذشته در ثبت خاطرات دفاع مقدس به رشد ۳۰ برابری رسیده‌ایم بویژه در حوزه‌های زیرمجموعه نظامی از جمله ارتش و سپاه فعالیت‌ها بیش از ۱۰ برابر شده است.

وی با تاکید بر نقش صداوسیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این روند و گلایه از مدیران فرهنگی وزارتخانه به دلیل عدم حضور در این آیین تاکید کرد: رسیدن به چشم انداز در عرصه ثبت روایات ایثارگران و رزمندگان نیاز به اقدام عملی دارد شعار فایده ندارد، باید عملی در میدان ببینیم چه اتفاقی می افتاد.

سردار کارگر افزود: دفاع مقدس متعلق به مردم است همه دستگاه ها، مدارس، مساجد دانشگاه‌ها و همه باید دست به دست هم بدهیم مخصوصا در حوزه کتاب، ما می توانیم به تعداد رزمندگان، شهدا و آزادگان و جانبازان کتاب داشته باشیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: علیرغم توطئه‌های خارجی و کج سلیقگی های داخلی مردم توصیه های دشمن را برملا کردند همانطور که مردم ایران در تمامی عرصه ها حضور دارند جای تقدیر دارد و همه مسولان و نمایندگان منتخب باید قدر این غیرت ملی را بدانند و خالصانه به ملت خدمت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha