۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۵۱
کد خبرنگار: 2296
کد خبر: 85408582
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهلت ارسال آثار به ۳ بخش جشنواره امام رضا(ع) تمدید شد

تهران- ایرنا- مدیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره‌های خوشنویسی، عکس و شعر تا ۲۵ فروردین ماه تمدید شد.

به گزارش ایرنا، فرهاد قائمیان اظهارداشت: با توجه استقبال هنرمندان به حضور در بخش‌های خوشنویسی، عکس و شعر مهلت دریافت آثار این سه بخش از بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) تا ۲۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تمدید شد.

وی ضمن دعوت از علاقه‌مندان مختلف برای شرکت در این بخش‌های هنری، حضور هر یک از هنرمندان را گامی ارزشمند در راستای افزایش کیفی و کمی آثار این حوزه قلمداد کرد.

مهلت ارسال آثار به ۳ بخش جشنواره امام رضا(ع) تمدید شد

قائمیان بیان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در رویداد باید در فرصت باقی مانده نسبت به ارسال اثر خود در حوزه‌های عنوان شده همت کرده و این امر را معطوف به روزهای پایانی فراخوان نکنند.

مدیر بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) ابراز امیدواری کرد: با حضور هنرمندان علاقه‌مند و مستعد در بخش‌های مختلف خوشنویسی، عکاسی و شعر، بار دیگر توفیقات شایان توجهی در حوزه ارزشی فرهنگ رضوی به واسطه هنر رقم بخورد.

بنا بر اعلام ستاد خبری بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، ثبت‌نام علاقه‌مندان به ارسال اثر در این بخش ها در بستر سایت شمس توس امکانپذیر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha