۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۰۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85408563
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۲۹۰ هزار مترمربع از معابر عالیشهر بوشهر آسفالت و سنگفرش شد

بوشهر- ایرنا - مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید عالیشهر گفت: ۲۹۰ هزار و 227 مترمربع از معابر این شهر با ۱۱۴ میلیارد ریال اعتبار آسفالت، زیر سازی وسنگ فرش شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " جهانبخش تل اشکی " روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموع سنگ فرش زده شده به ۶۸هزار و ۲۷۷متر مربع و اجرای آسفالت ۲۲۱هزار و۹۵۰ متر مربع می رسد .

وی افزود: در خیابان‌های فازهای یک تا چهار نیز سنگ و همچنین آسفالت گذر "رسالت به انقلاب "در فاز ۲ به بهره‌برداری رسیده است.

تل اشکی یادآور شد: به درخواست شهروندان ساکن فاز سه، عملیات زیرسازی و آسفالت بخشی از معابر فاز سه، خیابان برق و میثاق چهار و همچنین عملیات اجرای جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت خیابان سعدی (پشت شهرداری) انجام شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید عالیشهر تصریح کرد: عملیات زیرسازی و آسفالت گذر" بیژن گرد" واقع در فاز۲ و عملیات آماده سازی و پیاده‌رو سازی بخشی از معابر فاز چهار از دیگر معابر انجام شده است.

تل اشکی ادامه داد: جهت رفاه حال شهروندان شهر جدید عالیشهر، در شماری از خیابان‌های این شهر عملیات‌های آماده‌سازی سنگ‌فرش، جدول‌گذاری، اجرای پیاده رو و آماده‌سازی بخشی از معابر و زیر سازی آسفالت از سوی دفتر فنی و اجرایی برنامه ریزی شده که بسیاری از معابر به اتمام و برخی دیگر در حال اجرا است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha