ذوالنوری: دولت در حال خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان است

تهران- ایرنا- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده چابهار مبنی بر لزوم پیگیری سیل در استان سیستان و بلوچستان گفت: دولت از ساعت اولیه وقوع سیل در حال خدمت رسانی به مردم این استان است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، معین‌الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز - سه شنبه ۱۵ اسفندماه - در تذکری شفاهی اظهار داشت: بنده انتظار داشتم در مجلس از سیل استان سیستان و بلوچستان سخنی گفته می شد که حرفی زده نشد که شایسته نیست مردم استان را نادیده بگیرید، لازم بود تسلای خاطری به این مردم درد کشیده داده می شد.

وی افزود: جز هلال احمر هیچ دستگاه دیگری ورود به موقع به سیل استان سیستان و بلوچستان نداشت، بنابراین از هیات رئیسه درخواست دارم که کمیسیون عمران و کشاورزی را مامور کند تا از نزدیک در جریان اتفاقات و حوادث این استان قرار گیرند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه امروز را برعهده داشت در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: دولت فعال است و تا روز گذشته ۱۹ هزار کمک رسانی به استان سیستان و بلوچستان صورت گرفته است، هلال احمر، سپاه، ارتش و دستگاه های اجرایی فعال بوده و کار خود را انجام می دهند.

مجتبی ذوالنوری با بیان اینکه دولت از ساعت اولیه اتفاق در حال خدمت رسانی بوده است، یادآورشد: نادیده گرفتن خدماتی که در حال انجام است، شایسته نیست بلکه لازم است ضمن تقدیر از خدمات ارائه شده درخواست خدمات بیشتر نیز ارائه شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha