اعتراض خانواده‌های اسرای صهیونیست به بی‌اعتنایی کابینه نتانیاهو

تهران-ایرنا- یک رسانه صهیونیستی از وضعیت ناگوار و فشار شدید وارده به خانواده های اسرای صهیونیست خبرداد و نوشت: این خانواده‌ها معتقدند کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل به فکر آنها نیست.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» در گزارشی با اشاره به حضور خانواده های اسرای صهیونیست در کمیته سلامت کنست (پارلمان)، نوشت: خانواده های اسرا گفتند که کابینه بنیامین نتانیاهو برای آنها کاری انجام نداده است.

این رسانه صهیونیست افزود: برخی از خانواده های اسرا می گویند که بعد از ۱۵۱ روز، هنوز حتی یک مقام کابینه نیز با آنها تماس نگرفته است.

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» همچنین از وخامت وضعیت روحی و جسمی اعضای خانواده های اسرای صهیونیست و فشار بر آنها خبر داد و نوشت: براساس اظهارات اعضای خانواده ها در نشست روز دوشنبه کنست و همچنین داده های موجود، اقدامات کابینه، ارتش و نهادهای غیرانتفاعی در حمایت از سلامت فیزیکی و روحی خانواده ها کافی نبوده است.

خانواده های اسرای صهیونیست، ‌اقدامات حمایتی کابینه را انفعالی، سازماندهی نشده و سخت‌گیرانه اعلام کردند.

خشم خانواده های اسیران صهیونیست از تعلل سران رژیم صهیونیستی در توافق با مقاومت فلسطین برای تبادل اسرا باعث شد تا آنها روز دوشنبه در داخل ساختمان کنست این رژیم، تجمع اعتراضی برگزار کنند.

صهیونیست های تجمع کننده در حالیکه تصاویر اسیران صهیونیست را در دست داشتند، با سردادن شعارهایی، خواستار تسلیم شدن رژیم صهیونیستی در مقابل خواسته های مقاومت فلسطین شدند.

طی ماه های اخیر، هزاران صهیونیست با برگزاری تظاهرات گسترده در «تل آویو» و سایر نقاط سرزمین های اشغالی فلسطین خواستار توافق مقامات این رژیم با مقاومت فلسطین در موضوع تبادل اسرا شده اند.

آنها همچنین خواستار کناره گیری نتانیاهو و برگزاری انتخابات زودهنگام شده اند.

از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر)، توده صهیونیستها و بویژه خانواده های اسیران صهیونیست و همچنین محافل سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی، نتانیاهو و ائتلاف حاکم را مسئول غافلگیر شدن این رژیم در برابر مقاومت فلسطین و وقوع این عملیات می دانند و از عملکرد نتانیاهو در مدیریت جنگ انتقاد می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha