۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۲۸
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85408441
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

آغاز توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی نیکوکار گمنام گنبدی

گنبدکاووس- ایرنا- توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی اهدایی یکی از نیکوکاران گنبدکاووس که نمی‌خواست نامش فاش شود با همکاری کمیته امداد به مناسبت ماه مبارک رمضان میان مددجویان این نهاد آغاز شد.

رییس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گنبدکاووس روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این بسته‌ها شامل کیسه ۱۰ کیلویی برنج و سه لیتر روغن مایع هر کدام به ارزش ۱۰ میلیون ریال از محل زکات توسط خیر گنبدی اهدا شد.

علیرضا کریمیان ادامه داد: گنبدکاووس بیش از ۱۴ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد دارد که از این تعداد حدود ۱۰ هزار خانوار در مناطق روستایی زندگی می‌کنند.

اهدای ۲۸ میلیارد ریال توسط خیران گنبدی به جشن نیکوکاری

وی بیان کرد: جشن نیکوکاری با هدف تامین مایحتاج زندگی و لباس نو و کمک نقدی به خانواده‌های نیازمند از اول اسفندماه در شهرستان آغاز شده و تا یک هفته آینده ادامه دارد و تاکنون خیران ۲۸ میلیارد و ۵۶۶ میلیون ریال به این جشن اهدا کردند که یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال آن به صورت نقدی و ۱۲۶ میلیون ریال آن به صورت کالایی به طور مستقیم به کمیته امداد اهدا و ۲۶ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال آن هم در ۳۵ مرکز نیکوکاری فعال در شهرستان جمع آوری شد.

کریمیان شعار امسال جشن نیکوکاری را «عید همدلی» اعلام کرد و گفت: ۱۴ پایگاه ثابت و ۷۵ پایگاه سیار کار جمع آوری کمک‌های مردمی در این جشن را با استقرار در میعادگاه‌های نمازجمعه تشیع و تسنن، میادین و خیابان‌های اصلی شهرهای گنبدکاووس، کرند و اینچه برون انجام می‌دهند.

وی اظهار کرد: برنامه‌های ویژه جشن نیکوکاری از اول اسفند در حال برگزاری است اما برنامه شاخص آن همراه با جنگ شادی عصر پنجشنبه با دعوت از عموم مردم و مسوولان در محل پارک شهرداری گنبدکاووس برگزار می‌شود.

به گفته وی، زنگ نیکوکاری ۲۰ اسفند همزمان با سراسر کشور به صورت نمادین در یکی از مدارس شهرستان نواخته خواهد شد و خیران و افراد نوعدوست علاوه بر پایگاه‌های ثابت و سیار و مراکز نیکوکاری، می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۹۹۴ و یا کد دستوری *۸۸۷۷*۰۱۷۱۱# واریز کنند.

وی مبلغ اهدای در جشن نیکوکاری سال گذشته را بیش از ۱۳ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با همراهی خوب خیران پیش بینی می‌شود امسال این عدد به بیش از ۳۰ میلیارد ریال برسد.

شهرستان گنبدکاووس افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که هم اکنون ۱۴ هزار و ۳۴۰ خانوار با جمعیت تقریبی ۲۵ هزار و ۹۲۱ نفر تحت حمایت کمیته امداد هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha