۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۰۰
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85408409
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حزب‌الله: به حملات اسرائیل پاسخ مناسب می‌دهیم/ پیروزی در نهایت از آن ما است

تهران- ایرنا- رئیس و یک عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت وابسته به حزب الله در پارلمان لبنان در پاسخ به تهدیدهای رژیم صهیونیستی تاکید کردند که مقاومت اسلامی لبنان به حملات رژیم صهیونیستی پاسخ مناسب می دهد و در نهایت، پیروزی از آن مقاومت است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری العهد، «محمد رعد» رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: می دانیم که به کدام سو می‌رویم و در نهایت پیروزی از آن ما است. عنصر غافلگیری دشمن را درهم شکستیم و آمادگی خود را ثابت کردیم. ما به وظیفه خود در قبال افرادی عمل می‌کنیم که در برابر دیدگان جهانیان و در میان سکوت رژیم های دنباله رو آمریکا، در معرض کشتار قرار گرفته‌اند.

«ابراهیم الموسوی» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان نیز بر گزینه مقاومت در برابر وحشگیری و کشتار جمعی رژیم صهیونیستی در نوار غزه تاکید کرد و آن را تنها راه مقابله با دشمن و شکست اهداف راهبردی آن دانست.

وی با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه حزب الله و لبنان گفت: برخی از مقامات صهیونیست تهدید به حمله می‌کنند؛ اما این هراس افکنی نفعی برای آنها ندارد زیرا مقاومت در صحنه حاضر است و همه محاسبات را در نظر گرفته است و با شکل مناسب با همه حملات مقابله خواهد کرد.

الموسوی تصریح کرد: برخی دعوت به پرهیز از رویارویی با دشمن در جنوب لبنان می کنند و این افراد تحت تاثیر افسانه هایی هستند که از شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی و ارتش آن حکایت دارد؛ اما این دعوت، بی معنی است.

وی افزود: دشمن اسرائیلی همواره در حال تجاوز به لبنان و مردم آن است و بخش هایی از لبنان را در اشغال خود دارد.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha