۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۱۲
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85408386
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

پرداخت ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به دهیاران قزوین

قزوین - ایرنا - مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای معیشت و تکمیل طرح‌های روستایی به دهیاران پرداخت شده است.

لیلا غریب روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تسهیلات به تمامی دهیاران و کارمندان حوزه دهیاری و حتی خود نهاد دهیاری پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۲۹۹ متقاضی از دهیاری‌های استان قزوین تسهیلات دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: هرکدام از این افراد تقریبا یک میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند که در مجموع رقمی معادل ۳۰۰ میلیارد ریال را شامل می‌شود.

غریب همچنین ادامه داد: حدود ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز با هدف تکمیل طرح‌های عمرانی و همچنین درآمدزایی به دهیاران استان پرداخت شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: حمایت از دهیاران با پرداخت تسهیلات در قالب تفاهم نامه مشترک با پست بانک صورت می‌گیرد و نرخ بازپرداخت هر تسهیلات هشت درصد محاسبه می‌شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین یادآور شد: استان قزوین در حوزه توسعه روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت طرح‌های متعددی را اجرایی کرده که بخشی از آن در قالب ارایه تسهیلات دنبال می‌شود.

گفتنی است، استان قزوین ۶۸۰ دهیاری دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha