۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۴۹
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85408348
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

دبیرخانه چهار رویداد ملی دانش‌آموزی به گلستان واگذار شد
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: دبیرخانه چهار رویداد ملی دانش‌آموزی «سرود رضوی، عفاف و حجاب، خط ملی نماد و انجمن گردشگری دانش‌آموزی» به این استان واگذار شد.

موسی کابلی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: از چهار رویداد ملی دانش آموزی، دبیرخانه ۲ رویداد «سرود رضوی و خط ملی نماد» برای دومین سال متوالی و ۲ رویداد «حجاب و عفاف و انجمن گردشگری دانش آموزی» برای نخستین بار به گلستان واگذار می‌شود.

وی بابیان اینکه خط ملی نماد (نظام مراقبت‌ اجتماعی از دانش آموزان) در سال ۱۳۹۴ در کشور راه‌اندازی و استان گلستان پایلوت آن بود، اضافه کرد: دانش آموزان می‌توانند برای دریافت مشاوره، خدمات اولیه و فوریتی با شماره تلفن ۱۵۷۰ تماس بگیرند.

کابلی ادامه داد: دبیرخانه رویدا ملی سرود رضوی نیز به سبب درخشش دانش آموزان گلستان و کسب پنج رتبه برتر در سطح ملی درسال جاری، به این استان اختصاص یافت.

معاون پرورشی و فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورش گلستان همچنین گفت: دبیرخانه رویداد ملی حجاب و عفاف هم به سبب انجام اقدامات خوب این حوزه در مدارس برای نخستین بار به این استان اختصاص یافت و گلستان در کنار استان اصفهان هر کدام ۱۵ استان را در این حوزه پوشش می‌دهند.

وی افزود: دبیرخانه انجمن گردشگری دانش آموزی به سبب برگزاری مطلوب اردوهای راهیان پیشرفت برای نخستین بار به گلستان اختصاص یافت.

کابلی با اضافه کرد: واگذاری دبیرخانه این چهار رویداد بزرگ فرهنگی به گلستان فرصت مغتنمی برای معرفی ظرفیت‌های متنوع این استان شمالی بالاخص درحوزه تعلیم و تربیت در سطح ملی است.

استان گلستان حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۱۷ هزار نفر آنان دانش آموز هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha