۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۳۴
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85408343
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل ورزش همدان: ثبت نام در انتخابات هیات کشتی تکرار می‌شود

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: ثبت نام برای برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات کشتی این استان تکرار خواهد شد.

علی حقیقی روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: با فدراسیون کشتی کشور در خصوص روشن شدن تکلیف این انتخابات رایزنی کردیم چرا که فدراسیون ریاست مجمع را عهده دار است و در نهایت تصمیم به تجدید در مراحل نام نویسی از کاندیداهای متقاضی شد.

وی بیان کرد: به زودی فراخوان ثبت نام از کاندیداها برای حضور در مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان همدان اطلاع رسانی می‌شود.

وی در خصوص تکلیف ثبت نام کنندگان دوره قبل گفت: نام نویسی مرحله قبل باطل شده و به زودی ثبت نام جدید که مهلت آن یک هفته است، از سوی مجامع استان همدان اعلام خواهد شد.

حقیقی درباره شکایت یکی از کاندیداهای ثبت نام کننده در دور قبل نیز گفت: با وی گفت وگو داشتیم و تصمیم فدراسیون کشتی را نیز توضیح دادیم، مشکلی بابت برگزاری دوباره نام نویسی از واجدین شرایط کاندیداتوری ریاست هیات کشتی استان همدان وجود ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان تاکید کرد: هدف ما ایجاد فضای همدلی و متحد در کشتی استان است و انتظار داریم منتخب جدید، این ورزش را به جایگاه اصلی خود که همانا جزو سه استان برتر کشور بودیم، بازگرداند.

کشتی همدان از اردیبهشت ماه امسال و پس از پایان دوره ریاست حمیدرضا یاری، تاکنون رئیس جدید را معرفی نکرده و نیازمند برگزاری مجمع انتخاباتی است.

هم اکنون سردار ولی بهاریان جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع) همدان سرپرست این هیات ورزشی است.

نزدیک به پنج هزار ورزشکار و مربی سازمان یافته در کشتی همدان فعال هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha