۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۴۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85408326
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح نظارت عیدانه استاندارد در زنجان آغاز شد

۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۴۱
کد خبر: 85408326
طرح نظارت عیدانه استاندارد در زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: طرح ویژه عیدانه استاندارد در سطح استان با توجه به تقارن عید با ماه مبارک رمضان از امروز آغاز شد.

مهدی قهرمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای طرح عیدانه استاندارد برای سومین سال متوالی با تمرکز بر خدمات ارائه شده در ماه مبارک رمضان و نوروز از ۱۵ اسفند سال جاری تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ همزمان در سراسر کشور برنامه ریزی شده و در دستور کار قرار گرفته است.

این مسوول ادامه داد: این طرح به منظور تقویت اعتماد ملی به کیفیت خدمات، تعیین میزان انطباق خدمات ارائه شده به مردم با استانداردهای مرتبط، صیانت از ایمنی، سلامت و حقوق عامه مردم و جلب اعتماد عمومی و اطمینان آفرینی بر مبنای ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد در هشت محور اصلی، اجرایی می شود.

وی اظهار داشت: بازرسی از مراکز فروش مواد غذایی شامل فروشگاه های زنجیره ای، میادین میوه و تره‌بار، مراکز عرضه شیرینی و خشکبار و مراکز خدماتی شامل پایانه های مسافربری، رستوران ها، قهوه خانه ها، مراکز اقامتی و گردشگری و قالیشویی ها از محورهای اصلی طرح عیدانه است.

قهرمانی افزود: در این طرح که توسط کارشناسان استاندارد استان و با همکاری دستگاه های ذی ربط اجرایی می شود، نتایج به منظور اتخاذ سیاست ها و برنامه های اصلاحی یا تکمیلی توسط این دستگاه ها مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مدیرکل استاندارد استان زنجان خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند گزارشها، پیشنهادها و شکایات خود را از طریق سامانه ۱۵۱۷ یا به نشانی inso.gov.ir گزارش دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha