میزان جریمه تخلفات رانندگی بازدارنده نیست

تهران - ایرنا - فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: هزینه تخلف متخلفین و ناقضان قوانین رانندگی بازدارنده نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار احمدرضا رادان روز سه‌شنبه در هجدهمین همایش سراسری پلیس راهور حضور مردم در انتخابات را حماسه دانست و افزود: سال ‌پرکاری را در راهنمایی و رانندگی و پلیس انتظامی پشت سر گذاشتیم که انتخابات یکی از آنها است.

فرمانده کل انتظامی به ۲۰۰ میلیون خدمت در پلیس راهور طی سال جاری اشاره کرد و اظهارداشت: برای سال آینده در حوزه ایمنی راه‌ها باید شاهد تحول باشیم و این تحول توسط مردم قابل لمس باشد.

سردار رادان اضافه کرد: امسال هدف گذاری کرده بودیم که کاهش تصادفات داشته باشیم که موفق نبودیم و این طلب مردم از من و شماست.

وی بر انجام تکلیف پلیس راهور در کاهش تصادفات و تلفات جاده در سال ۱۴۰۳ تاکید کرد و گفت: اگر قرار نباشد هزینه تخلف متخلفین ترمیم و درست شود، متخلفین سال ۱۴۰۳ بی مهاباتر دست به تخلف خواهند زد.

وی ادامه داد: هزینه تخلف امروز برای ناقضان قانون بازدارنده نیست و به شدت در پی این هستیم که هزینه تخلف را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه متخلفین امروز تقریبا تمامی محدودیت ها و ضعف ها را می شناسند، افزود: حتی برخی از متخلفین از خرابی دوربین ها و سامانه های هوشمند ما اطلاع دارند و حیطه تخلف خود را جابه جا می کنند.

سردار رادان مدیریت دولتی برای امنیت راهها را با توجه به هزینه سنگین ‌ محدودیت های موجود ناکافی توصیف کرد و افزود: خصوصی سازی و واگذاری برخی از نظارت‌ها به بخش خصوصی یک ضرورت است و ما این را از پلیس راهور مطالبه داریم.

فرمانده کل انتظامی همچنین به بخش های دیگر خدمات پلیس راهور اشاره کرد و افزود: باید به جای مراجعه مردم به پلیس به سمت مراجعه پلیس به مردم حرکت کنیم و این اتفاق زمینه را برای جلب رضایت مردم فراهم می کند.

سردار رادان به ایام نوروز اشاره کرد ‌و گفت: باید خدمات پلیس به نیروهای خود در نوروز امسال که مصادف با ایام رمضان است ویژه باشد و حتما تکریم کادر پلیس راهور در اولویت قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha