پیروانی: باید افتخار کنند که مالک پرسپولیس شوند/ از زمان کودکی‌ام پرسپولیس مشکل مالی دارد

تهران- ایرنا- مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به انتقال مالکیت این تیم به یک دستگاه و نهاد دیگر گفت: همه باید افتخار کنند که مالکیت باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس را بر عهده بگیرند.

به گزارش ایرنا، افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی این تیم برابر نفت و گاز گچساران و صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی گفت:به تیم نفت تبریک می‌گویم که فوتبال بازی کرد و ما هم پرسپولیس و محکوم به برد چه در تهران و شهرستان هستیم.

وی درباره پرداخت مطالبات بازیکنان هم اظهار داشت: شب گذشته رضا درویش به اردو آمد و قرار شد قبل از دربی یا تا پایان سال پرداختی به بازیکنان صورت بگیرد. با این حال پرسپولیس از زمانی که من بچه بودم و هوادار پرسپولیس، این تیم مشکل داشت، بازیکن، مربی و مدیر هم شدیم این مشکلات ادامه دارد و مطمئنا در آینده هم این مشکلات خواهد بود. باید تدبیری اندیشیده شود و تیمی که با بردش میلیون‌ها نفر خوشحال می‌شوند نباید دغدغه مالی داشته باشد.

پیروانی افزود: این در حالی است که بعضی از تیم‌های بودجه و اندوخته‌شان در اول فصل مشخص است. باید یک راهکاری پیدا شود.

وی درباره دغدغه هواداران پرسپولیس درباره مشکل مالکلیت مشترک این تیم باعث تذکر کنفدراسیون فوتبال آسیا شده است، یادآور شد: هر دستگاهی مالکیت پرسپولیس را بر عهده بگیرد، یک افتخار است، پرسپولیس سابقه، افتخار و تمدن و میلیون‌ها هوادار دارد. هر کسی بیاید باید با فکر بیاید تا تیم به سرانجام برسد.

پیروانی درباره عمل جراحی غلامحسین پیروانی هم تصریح کرد: شاغلام عزیز و برادر ما است، عمل سختی را انجام داد اما الان حالش خوب است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha