۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۱۲
کد خبر: 85408119
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پدری و دی‌یونگ یک ماه دور از میادین؛ دردسرهای ژاوی تمامی ندارد

تهران- ایرنا- زمان دوری ۲ هافبک بارسلونا که در بازی دیشب برابر اتلتیک بیلبائو مصدوم شدند، مشخص شد.

به گزارش ایرنا، بارسا در حالی دیشب در هفته بیست‌وهفتم لالیگا برابر اتلتیک بیلبائو با تساوی بدون گل متوقف شد که مصدومیت دو ستاره این تیم، کام ژاوی و هواداران بارسا را تلخ‌تر کرد.

پدری و فرانک دی یونگ در بازی دیشب با توجه به مصدومیت در نیمه اول از زمین بازی خارج شدند و نشریه مارکا، عصر امروز در گزارشی به تشریح آخرین وضعیت مصدومیت این ۲ ستاره پرداخت.

بر اساس اعلام مارکا، پدری از ناحیه پای راست دوباره مصدوم شده و این همان آسیب دیدگی است که سبب شده او بازی‌های زیادی را در این فصل از دست بدهد. این سومین مصدومیتی است که این بازیکن در طول فصل داشته است.

آنچه مسلم این این بازیکن، دیدار با ناپولی در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان در ۲۲ اسفند و دیدار با با مایورکا و اتلتیکو مادرید در هفته‌های بیست‌وهشتم و بیست‌ونهم لالیگا را در روزهای ۲۰ و ۲۷ اسفند از دست خواهد داد.

پدری و دی‌یونگ یک ماه دور از میادین؛ دردسرهای ژاوی تمامی ندارد

پدری همچنین در فیفادی فروردین‌ماه هم نمی‌تواند تیم ملی اسپانیا را همراهی کند. با وجود نامشخص بودن زمان دقیق دوری پدری، این بازیکن برای حضور در یورو ۲۰۲۴ که تابستان در آلمان برگزار می‌شود، آماده خواهد بود و خطری او را تهدید نمی‌کند.

دی یونگ نیز از ناحیه مچ پای راست خود دچار پیچ خوردگی شده است. این دومین مصدومیت این بازیکن در این فصل است. این مصدومیت در شرایطی رخ می‌دهد که او در حال مذاکره برای تمدید قراردادش با بارسلونا است، اگر چه خبرهایی درباره فروش این بازیکن هلندی در تابستان آینده هم به گوش می‌رسد.

دی‌یونگ هم برابر ناپولی، مایورکا و اتلتیکومادرید غایب خواهد بود و پس از فیفادی فروردین‌ماه آماده بازگشت به تمرینات بارسا خواهد شد.

ژاوی که پیش از این گاوی را به عنوان هافبک‌های تاثیرگذارش به دلیل مصدومیت از دست داده بود، حالا با اضافه شدن پدری و دی‌یونگ به این لیست مصدومان، سه هافبک مهمش را در اختیار ندارد تا کار او در ادامه بدون این سه ستاره سخت‌تر از همیشه شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha