قدردانی منتخبان از نقش آفرینی مردم اصفهان در انتخابات + فیلم

اصفهان-ایرنا-منتخبان مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با صدور پیام ها و انتشار فیلم های جداگانه از حماسه حضور و مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۲ قدردانی کردند.

به گزارش ایرنا، در انتخابات امسال، ۶۱۵ داوطلب ( ۶۸ زن و ۵۴۷ مرد) برای ۲۰ کرسی نمایندگی مجلس (۱۹ کرسی مربوط به استان اصفهان و یک کرسی برای ارمنی‌های جنوب ایران) به رقابت پرداختند.

بنا بر اعلام ستاد انتخابات استان اصفهان امسال ۳۷/۰۴ درصد از واجدان شرایط در ۱۶ حوزه انتخابیه استان رای خود را به صندوق انداختند.

در بخشی از پیام «مجمع نیروهای انقلاب» که ۲ منتخب از فهرست آن‌ها در حوزه انتخاباتی اصفهان، جرقویه، کوهپایه، هرند و ورزنه به مجلس راه یافتند، آمده است:

سر به سجده باری تعالی می سابیم که پس از ۶۰ سال از قیام الهی حضرت امام خمینی (ره) و انواع مرارت ها و سختی های و سنگ اندازی های دشمنان داخلی و خارجی، نظام اسلامی با حمایت ملت شریف ایران سربلند و مقاوم ایستاده است و ندای حق طلبی آن در اقصی نقاط جهان پیچیده است.خاضعانه خداوند حکیم را شکر می گوییم که ملت مقاوم ،فداکار و ایثارگر ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، بار دیگر مهر تاییدی به سخن امام خمینی(ره) زدند که«من با جرأت مدعی هستم ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله (ص) و کوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین و حسین بن علی(ع) هستند.»

در ادامه این پیام آمده است: مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان با تشکر از مردم،مسوولان و نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در تحقق چهار راهبرد مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت به منتخبان تبریک گفته و از خداوند توفیق روز افزون آنان را در سنگرهای مهم و تاثیرگذار خدمتگزاری به نظام و مردم مسئلت می نماید. امید است در سایه الطاف خداوند متعال همدلی،همراهی وهمزبانی منتخبان استان در مجلس شورای اسلامی گره گشای مشکلات و زمینه سازِ پیشرفت این مرز و بوم باشد.

امیرحسین بانکی‌پور فرد نیز که نام او از سوی مجمع نیروهای انقلاب برای حوزه انتخاباتی اصفهان، جرقویه، کوهپایه، هرند و ورزنه اعلام شده بود و توانست به مجلس راه پیدا کند در بیانیه ای جداگانه خطاب به مردم گفته است: سر به سجده الهی ساییده و از اعتماد دوباره و بار سنگینی که بر دوش بنده نهادید صمیمانه سپاسگزارم؛عهد می بندم تا پای جان برای حرکت به سمت قله های رفیعی که مردم بزرگوار ایران و اصفهان شایسته فتح آنند قدم بردارم و مجاهدانه و مجدانه برای حل مشکلات اصفهان و ایران حرکت کنم.

در ادامه این بیانیه آمده است: همانطور که در وعده های انتخاباتی اعلام کرده ام تمام تلاشم در این دوره را بر تحقق و اجرایی شدن کامل قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و مجموعه کارهای تعریف شده جدید با محوریت «آب و هوا، مسکن و معیشت، آرامش و معنویت برای خانواده» متمرکز خواهم کرد.

در بخش پایانی پیام بانکی پور آمده است: در این مسیر پر پیچ و خَم، نیازمند هدایت ها و حمایت های همه مردم،علما و اندیشمندان بزرگوار، فرهیختگان قابل اتکا، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافراز بوده و به دعای خیر همه سخت محتاجم؛ همه منتخبان ملت را به تقوای سیاسی، اتحاد و همدلی برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیز حل مسائل اساسی شهرستان اصفهان دعوت می کنم تا با عمل به رهنمودهای داهیانه رهبر فرزانه انقلاب همه با هم برای برپایی مقدمات ظهور مهدی موعود(عج)گام برداریم.

همچنین مهدی طغیانی دیگر منتخب راه یافته به مجلس از فهرست مجمع نیروهای انقلاب با انتشار پیامی گفت: خداوند متعال را شاکرم که باوجود تخریب‌های فراوان و بد اخلاقی‌های مکرر در کارزار انتخابات، با فهم و بصیرت مثال زدنی مردم بار دیگر توفیق خدمت نصیبم شد؛حضور ارزشمند ملت ایران و مردم بر اقتدار ایران اسلامی افزود و بار دیگر کام دوستداران اعتلای نظام اسلامی و سربلندی ایران را شیرین کرد.

قدردانی منتخبان از نقش آفرینی مردم اصفهان در انتخابات + فیلم

در ادامه این پیام آمده است: البته نباید حضور مردم در سپهر سیاسی کشور را به معنای رضایت آنها از مشکلات و مسائل کنونی کشور و استان تلقی نمود و به طور یقین گلایه‌های مردم، وظیفه ما را در ادامه راه بیشتر می کند؛ بنابراین در احقاق حقوق مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

عباس مقتدایی، منتخب دیگر مردم در حوزه انتخاباتی اصفهان، جرقویه، ورزنه، کوهپایه و هرند با انتشار فیلم، از نقش آفرینی مردم در فضای سیاسی کشور قدردانی کرد.نام وی در انتخابات امسال جزو ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (اُمنا) اصفهان بود.

رسول بخشی نیز از دیگر منتخبان مردم در مجلس دوازدهم برای حوزه انتخاباتی اصفهان، جرقویه، ورزنه، کوهپایه و هرند با انتشار این فیلم از مردم قدردانی کرده است.نام وی در انتخابات امسال جزو فهرست «گام دوم»،«حزب موتلفه اسلامی اصفهان»، «جبهه صبح ایران»، و مجمع مردمی یاوران انقلاب اسلامی (شبکه یاران) بود.

حامد یزدیان یکی دیگر از منتخبان مردم در حوزه انتخابیه اصفهان، جرقویه، کوهپایه، ورزنه و هرند با انتشار فیلم از همراهی مردم در مهمترین بزنگاه کشور اینگونه قدردانی کرد.نام وی در انتخابات امسال جزو فهرست «گام دوم»، «مجمع مردمی یاوران انقلاب اسلامی» (شبکه یاران) و «حزب موتلفه اسلامی اصفهان» بود.

حجت الاسلام محمدعلی نقدعلی منتخب مردم حوزه انتخابیه خمینی شهر هم با انتشار فیلم از مردم برای حضور در انتخابات قدردانی کرد.

مسعود خاتمی منتخب مردم در حوزه انتخابیه گلپایگان و خوانسار نیز در گفت و گو با ایرنا از مردم برای حضور در پای صندوق های رای قدردانی کرد.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد از منتخبان مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری نیز با انتشار پیامی از مردم قدردانی کرد.

در بخشی از پیام وی آمده است: انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور خوب مردم در امنیت و سلامت کامل به پایان رسید و همه به فرمان رهبر فرزانه انقلاب حماسه ای نو آفریدید؛ از حضور پُرشور و شعور مردم شهید پرور استان اصفهان که در این ماموریت بزرگ آرمان‌ها و آرزوهای خود را در برگه‌های اخذ رأی نوشته و به صندوق آرا ریختند تا مثل همیشه اعلام کنند پای کار انقلاب ایستاده‌ اند صمیمانه قدردانی می‌نمایم.

این گزارش به روز رسانی می شود ...

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha