۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۵۴
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 85407910
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح نظارت بر بازار در بروجرد آغاز شد

۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۵۴
کد خبر: 85407910
طرح نظارت بر بازار در بروجرد آغاز شد

بروجرد - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: طرح نظارت و بازرسی از بازار کالاهای پر مصرف ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز در این شهرستان آغاز شد.

محمد اصل مرزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفت تیم در مدت اجرای این طرح بر بازار کالاهای پر مصرف نظارت دارند.

وی با بیان اینکه جلوگیری از گران فروشی و عرضه کالاهای بی کیفیت از مهمترین اهداف این طرح است، بیان کرد: هدف از اجرای این طرح نظارت بر بازار اقلام پر مصرف مانند کیف و کفش، آجیل و خشکبار، لاستیک خودرو، شیرینی و شکلات، میوه و تره بار، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، رستوران‌ها، غذاخوری‌ها و واحدهای عرضه کننده مواد پروتئینی است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد اظهار کرد: این طرح با حضور تیم‌های مشترک تعزیرات، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و بسیج پیشکسوتان از تاریخ ۱۵ اسفند لغایت ۲۰ فروردین سال آینده یه طور همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

اصل مرزی تاکید کرد: براساس فصل هشتم قانون نظام صنفی برخورد با درج نکردن قیمت، گرانفروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه، امتناع از فروش، فروش اجباری در اولویت کار بازرسان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: شهروندان هر گونه گران فروشی، کم فروشی و تخلفات مراکز عرضه و توزیع اقلام و کالاهای پر مصرف را به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند، تا رسیدگی لازم صورت گیرد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: بیش از ۱۱ هزار واحد صنفی در شهرستان وجود دارد، که سه هزار واحد آن بدون پروانه کسب فعالیت می‌کند.

اصل مرزی افزود: ۴۸ اتحادیه صنفی اکنون در شهرستان بروجرد فعال است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha