حضور پرشور مردم در انتخابات نشان داد که مردم پای آرمان های انقلاب مانده اند

یاسوج - ایرنا -نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی و منتخب مجلس دوازدهم از این حوزه انتخابیه گفت: این مشارکت پرشور نشان دهنده بیعت مجدد مردم با آرمان‌های امام «ره»، شهدا و فرامین مقام عظمای ولایت است.

حجت الاسلام سید محمد موحد روز دوشنبه با صدور پیامی با قدردانی از مردم این استان به خصوص حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ آورده است: خدا را شاکریم که مردم ولایتمدار این استان و حوزه انتخابیه در این دوره از انتخابات مشارکتی عالی و حماسی داشته و به تکلیف سیاسی خود عمل کردند.

موحد در این پیام افزوده است: در روز یازدهم اسفندماه مردم ولایت‌مدار شهرستان‌های کهگیلویه،چرام، بهمنی، لنده،همگام با سایر مردم عزیز کشورمان، با مشارکت حداکثری خود، حماسه بی‌نظیری را خلق و مراتب بیعت مجدد خود را با آرمان‌های امام «ره»، شهدا و فرامین مقام عظمای ولایت اعلام نمودند.

منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در انتخابات مجلس شورای اسلامی در این پیام با قدردانی از مجریان و هیات های نظارت برای برگزاری انتخاباتی سالم افزوده است: از این که یک بار دیگر، بر اساس ارزیابی‌های عاقلانه ،آزاد و فارغ از تعصب، مسئولیت وکالت خود را برای چهارسال دیگر بر دوش این جانب گذاشتید، متواضعانه و صمیمانه تشکر می‌ کنم و با توکل و تاییدات خداوند متعال، توسل به پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار (ع) سعی خواهم کرد که با تمام توان وتلاش ، پاسدار این اعتماد شما عموم مردم چه هواداران پرشور و چه طرفداران و هواداران نامزدهای دیگر باشم .

موحد با قدردانی از مردم همیشه در صحنه این استان ابراز امیدواری کرد که در اولین فرصت با حضور در شهر ها و بخش‌ها و مناطق به صورت حضوری از زحمات شما مردم عزیز قدردانی خواهم کرد.

موحد در پایان این پیام سپاسگزاری خود را از کسانی که در ستاد مردمی، مرکزی ، شهرستانی ، بخش‌ها و کمیته‌های مختلف ،بدون هیچ گونه چشمداشتی باعث رونق انتخابات وخلق حماسه رقابتی شدند اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمد موحد با کسب ۴۸ هزارو ۳۴۵ رای به عنوان منتخب مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده منتخب کهگیلویه بزرگ

موحد/ روحانی سیاست مدار و از چهره های اصولگرا اهل روستای کوه راک شهرستان کهگیلویه، متولد سال ۱۳۳۱ دوران تحصیلات ابتدایی خود را در مدرسه محمدی شهر سوق گذراند و بعد از دوران تحصیلات ابتدایی وارد حوزه علمیه بهبهان استان خوزستان شد.

شروع فعالیت های سیاسی و ورود به عرصه انتخابات موحد از سال ۱۳۷۱ وارد فعالیت های سیاسی و عرصه انتخابات شد که در آن سال به عنوان نماینده مردم شهرستان کهگیلویه انتخاب و دوران نمایندگی و ادامه فعالیت های سیاسی موحد به مدت ۲۰ سال طول کشید؛ وی از سال ۱۳۷۱ تا ۱۳۹۱ به مدت ۲۰ سال نمایندگی مردم شهرستان کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی بود.

وی پس از آن وارد رقابت های انتخاباتی در حوزه انتخابیه بهبهان و آنجا هم پیروز انتخابات شد و چهار سال نیز نمایندگی مردم شهر بهبهان را در کارنامه سیاسی خود به ثبت رساند.

وی نماینده فعلی مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و همچنین با کسب بیشترین آرای ماخوزه در انتخابات (۱۱ اسفند) نیز به عنوان منتخب مردم این حوزه انتخابیه راهی مجلس دوازدهم شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha