پوستر همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور در اهواز رونمایی شد

اهواز - ایرنا - پوستر ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور با حضور دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در قرارگاه مشترک راهیان نور معراج شهدای اهواز رونمایی شد.

به گزارش ایرنا دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور روز دوشنبه در آیین رونمایی با اشاره بر توجه به رویکردهای جدید و نو در برنامه‌های فرهنگی راهیان نور تاکید کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی راهیان نور باید به گونه‌ای باشد که مردم از ظرفیت آن بهره‌مند شوند.

سرهنگ پاسدار روح‌اله محمد حسین‌زاده با اشاره به نقش و اثرگذاری راهیان نور به جوانان توضیح داد: تعداد قابل توجهی از مدافعان حرم که به شهادت رسیدند خادمان راهیان نور بودند.

وی عیار خادمی شهدا را هم تراز با رزمندگی در سوریه و عراق دانست و گفت: خدمت در مسیر شهدا در امتداد دفاع مقدس و مکتب ولایت است.

پیوست رسانه‌ای لازمه جریان‌های فرهنگی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و افزود: این موضوع موجب می‌شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز بارخوردار باشد.

مجید منادی با تاکید بر تقویت برنامه‌های فرهنگی و هنری گفت: جان دوباره‌ای به حرکت عظیم فرهنگی دمیده شده است و امیدواریم در حرکت‌های فرهنگی تاثیر بگذارد.

وی راهیان‌نور را افتخاری برای مردم خوزستان دانست و ادامه داد: همه‌ ساله از اسفند ماه میزبان این حرکت عظیم و جریان عمیق و فرهنگی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد ابراز امیدواری کرد: بتوانیم علاوه بر میزبانی، از این بستر عظیم فرهنگی نیز در زمینه مسایل فرهنگی و اعتقادی به خوبی بهره‌مند شویم.

ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور از ۱۵ تا ۲۰ اسفند ماه جاری در استان خوزستان برگزار می‌شود و این همایش ملی کار خود را در یادمان شهدای فتح‌المبین آغاز می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha