۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۰۳
کد خبر: 85407725
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بادی: تور جهانی تنیس کیش تمرین خوبی قبل از دیویس کاپ است

تهران- ایرنا- ملی‌پوش تنیس گفت: برگزاری تور جهانی کیش ۲ هفته قبل از دیویس کاپ، تجربه خوبی برای ملی‌پوشان است تا تمرین کنیم و بتوانیم بازی خوبی برابر اسلوونی در دیویس کاپ داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های ۳۰ هزار دلاری تور جهانی تنیس مردان روزهای ۶ تا ۲۰ اسفند ماه با حضور نمایندگانی از کشورهای روسیه، هند، کانادا، ایتالیا، رومانی، بلغارستان، اروگوئه، اتریش، چک، آلمان، لیتوانی، فرانسه، ونزوئلا، ازبکستان، پاکستان، لبنان، مالزی، مجارستان، مکزیک و ایران در زمین‌های تنیس المپیک کیش برگزار می‌شود.

امیرحسین بادی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره سطح تور جهانی تنیس در کیش اظهار کرد: هفته هشتمی است که این مسابقات در ایران برگزار می‌شود و سطح آن بسیار بالا بود و این دو هفته چون قبل از مسابقات دیویس کاپ است، تجربه خوبی برای ملی‌پوشان است تا تمرین کنیم و بتوانیم بازی خوبی برابر اسلوونی در سریلانکا انجام دهیم.

وی افزود: کیش از نظر آب و هوایی شرایط خوبی دارد و این نکته مثبتی است و این موضوع تمام نقاط ضعف را برطرف می‌سازد. هر چند این تورنمنت نقاط ضعفی ندارد و همه جای دنیا مسابقات فیوچرز رفتیم و هیچ جای دنیا در دو سه راند اول داور ندارند و در ایران همه بازی‌ها داور دارد و این خیلی به همه بازیکنان کمک می‌کند.

ملی‌پوش تنیس عنوان کرد: بازیکنان خارجی از شرایط برگزاری این مسابقات خیلی راضی بودند و چون سابقه حضور در مسابقات در کشورهای مختلف را دارم، همه جا بر سر نبود داور دعواست. این خیلی امتیاز مثبتی برای بازیکنان خارجی است.

وی یادآور شد: هفته آینده به سریلانکا می‌رویم تا در جام دیویس شرکت کنیم و با استونی بازی داریم و اگر دیدار در تهران برگزار می‌شد امتیاز مثبتی برای ما بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha