اشکان درخشان: مظلوم‌ترین تیم لیگ هستیم/ با بازیکنان ۱۶، ۱۷ ساله به مصاف حریفان می‌رویم

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم والیبال هورسان گفت: هورسان تیم خیلی جوانی است و ما با بازیکنان ۱۶ و ۱۷ ساله به مصاف حریفان می‌رویم. البته هواداران حق دارند همیشه از تیم‌شان برد بخواهند، چون اطلاعی از شرایط تیم ندارند.

اشکان درخشان، کاپیتان تیم والیبال هورسان روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص اینکه چقدر امیدوار است تیمش در لیگ برتر والیبال باقی بماند و سقوط نکند، اظهار داشت: صد درصد هورسان در لیگ برتر باقی می‌ماند. حتی اگر به پلی‌اوت برویم هم قطعا به هدف‌مان که بقا در لیگ برتر است خواهیم رسید.

وی افزود: واقعا ما مظلوم‌ترین تیم لیگ هستیم و تا الان هم نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده‌ایم. در ابتدای فصل رحمان محمدی‌راد از تیم جدا شد و آرش صادقیانی هدایت این تیم را بر عهده گرفت و خوشبختانه توانستیم نایب قهرمان نیم فصل نخست شویم؛ اما در نیم فصل دوم به دلیل اینکه حریفانمان نقاط ضعف خود را رفع کردند و از طرفی از تیم ما شناخت پیدا کرده بودند نتوانستیم بردهای نیم فصل نخست را تکرار کنیم.

کاپیتان تیم هورسان تصریح کرد: هورسان تیم خیلی جوانی است و ما با بازیکنان ۱۶ و ۱۷ ساله به مصاف حریفان می‌رویم. البته هواداران حق دارند همیشه از تیم‌شان برد بخواهند؛ چون آنها اطلاعی از شرایط تیم ندارند.

درخشان درباره اینکه گفته می‌شود بازیکن پاکستانی هورسان پس از اینکه نتوانست از این تیم جدا شود در چند بازی عمدا کم‌کاری کرده، گفت: فکر نمی‌کنم عثمان کم‌کاری کرده باشد. او برای قرارداد بهتر دوست داشت از هورسان برود؛ اما وقتی این اتفاق رخ نداد با تمام وجود برای هورسان بازی کرد.

وی در پایان عملکرد صادقیانی در هورسان را ستود و عنوان کرد: صادقیانی مربی جوان و البته باتجربه‌ای است که کار با بازیکنان جوان را به خوبی می‌داند. در نیم فصل دوم هم اگر در چند بازی بدشانسی نمی‌آوردیم شرایط بهتری در جدول داشتیم. صادقیانی همه توانش را برای بقای هورسان گذاشته و امیدوارم در نهایت بتوانیم به این هدف برسیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha