۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۵۲
کد خبر: 85407574
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ملی‌پوش لبنانی: سطح تور جهانی تنیس ایران بالاست

۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۵۲
کد خبر: 85407574
ملی‌پوش لبنانی: سطح تور جهانی تنیس ایران بالاست

کیش- ایرنا- ملی‌پوش تنیس لبنان گفت: سطح تور جهانی تنیس در کیش خیلی خوب و بالا بود و به جدول اصلی راه یافتم و بازیکنان حاضر در این دوره نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های ۳۰ هزار دلاری تور جهانی تنیس مردان روزهای ۶ تا ۲۰ اسفند ماه با حضور نمایندگانی از کشورهای روسیه، هند، کانادا، ایتالیا، رومانی، بلغارستان، اروگوئه، اتریش، چک، آلمان، لیتوانی، فرانسه، ونزوئلا، ازبکستان، پاکستان، لبنان، مالزی، مجارستان، مکزیک و ایران در زمین‌های تنیس المپیک کیش برگزار می‌شود.

فادی بایدان روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره حضور در تور جهانی تنیس کیش اظهار داشت: من ١٨ سالم است و سومین بار است که به ایران می‌آیم. وقتی ١٢ سالم بود برای مسابقات غرب آسیا به کیش آمدم و برای بار دوم به مسابقات تنیس در ارومیه رفتم و این سومین بار است در رقابتی در ایران شرکت می‌کنم.

وی افزود: سطح تور جهانی تنیس خیلی خوب و بالا بود و به جدول اصلی راه یافتم و سطح بازیکنان نیز در این رقابت‌ها، بسیار بالاست.

ملی‌پوش تنیس لبنان عنوان کرد: در دو بازی اولم برابر نمایندگان ایران و بازی سوم مقابل حریف رومانیایی به پیروزی رسیدم. بازیکنان ایرانی خیلی خوب بودند و واقعا بازی دیدنی با آنها داشتم.

وی گفت: ایرانیان بسیار رفتار محترمانه‌ای دارند و از همان لحظه که وارد ایران شدم از رفتار راننده تاکسی تا مسئولان برگزاری این مسابقات خیلی مهربان بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha