برپایی ۹ مرکز فروش میوه برای ایام پایان سال در شاهرود پیش‌بینی شد

شاهرود - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهرود گفت: هفت مرکز ثابت و ۲ مرکز سیار فروش میوه (سیب و پرتقال) در روزهای پایانی سال از سوی تعاون روستایی برنامه‌ریزی شده است.

امیر بشیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: فروش میوه با قیمت مصوب در روستاها و بخش‌های دور و نزدیک این شهرستان نیز انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: کارشناسان این اداره آماده همکاری برای نظارت بر بازار، کنترل قیمت‌ها و دریافت گزارش‌های مردمی برای برخورد قاطع با متخلفان و سودجویان است.

برپایی ۹ مرکز فروش میوه برای ایام پایان سال در شاهرود پیش‌بینی شد

برپایی نمایشگاه بهاره عرضه کالا

وی افزود: نمایشگاه بهاره به منظور دسترسی و رفاه بیشتر شهروندان برای تامین کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان و شب عید در ۱۵۰ غرفه از ۱۶ تا ۲۴ اسفندماه در مجموعه ورزشی شهید اکبری این شهر برپا می‌شود.

بشیری با بیان اینکه مجری طرح این نمایشگاه از افراد بومی این شهرستان و دارای سوابق خوبی است، ابراز کرد: تعدادی غرفه رایگان به منظور عرضه گوشت گرم و خرما با قیمت مصوب دولتی، پایین‌ترین سود و زیر قیمت بازار اختصاص یافته است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهرود ادامه داد: در این نمایشگاه مرغ و تخم‌مرغ تازه با کیفیت و مواد پروتیینی نیز با قیمت مصوب در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد. خرما و میوه تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان و شب عید نیز علاوه بر سایر مراکز در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر نمایشگاه، قیمت‌گذاری کارشناسی، خرید و تامین کالا از مراکز تولیدی موجب کاهش قیمت و حداقل سود می‌شود، تصریح کرد: تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصدی کالاها در این نمایشگاه برای رفاه بیشتر اقشار جامعه برنامه‌ریزی شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهرود گفت: طرح فروش فوق العاده کالا و خدمات ۳۳ اتحادیه مختلف تحت نظارت این اداره در بیش از ۷۵ مرکز فروش و واحد تجاری با قیمت کارشناسی و زیر قیمت بازار همزمان با آغاز به کار نمایشگاه بهاره شروع خواهد شد. در این مراکز نیز پوشاک، آجیل و خشکبار، شوینده‌ها و کالاهای اساسی مورد نیاز در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، شهرستان شاهرود دارای بیش از ۹ هزار واحد صنفی دارای پروانه است. این واحدها زیرمجموعه ۳۴ اتحادیه به فعالیت می پردازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha