۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۳
کد خبرنگار: 958
کد خبر: 85407419
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نبرد مقاومت با اشغالگران در شمال کرانه باختری/ شهادت نوجوان فلسطینی در رام الله + فیلم

تهران - ایرنا - منابع خبری از شهادت یک نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شهر رام الله و نبرد مبارزان فلسطینی با اشغالگران در شمال کرانه باختری رود اردن خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه «المنار»، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: یک نوجوان ۱۶ ساله در اطراف اردوگاه «الامعری» در رام الله به شهادت رسید.

منابع خبری امروز دوشنبه همچنین از یورش گسترده صهیونیست‌ها به مناطق مختلف کرانه باختری و بازداشت ۲۰ فلسطینی خبر دادند. نیروهای اشغالگر به شهر طولکرم در کرانه باختری یورش بردند که در پی این یورش مبارزان فلسطینی ضمن درگیری با آن‌ها، یک بولدوزر نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

.

«سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد: مجاهدان ما امروز دوشنبه در محور «الثغره» در «طوباس» در شمال کرانه باختری با نیروهای اشغالگر مقابله کرده و با گلوله های سنگین و مواد منفجره نظامیان رژیم صهیونیست را هدف قرار دادند.

از زمان آغاز حملات ارتش رژیم اسرائیل به نوار غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ ( ۱۵ مهر)، شهرک نشینان صهیونیست و ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل حملات خود علیه ساکنان کرانه باختری را افزایش داده اند.

با آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در مناطق مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخواسته‌اند.

نهادهای رسیدگی به امور اسیران فلسطینی ۲۹ آذر ماه در آخرین گزارش خود اعلام کرده بودند که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی و حمله رژیم اسرائیل به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون چهار هزار و ۶۳۰ فلسطینی در کرانه باختری توسط نظامیان رژیم صهیونیستی بازداشت شده‌اند.

به گزارش وزارت بهداشت فلسطین، از ابتدای حمله نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون، بیش از ۴۱۰ نفر از فلسطینیان ساکن کرانه باختری توسط نظامیان ارتش رژیم اسرائیل شهید و حدود چهار ۶۰۰ نفر از آنها زخمی شده اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha