بهره برداری از طرح پترو پالایش دهلران تا خرداد سال آینده

ایلام-ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از راه اندازی و افتتاح طرح بزرگ پترو پالایش دهلران تا خرداد سال آینده خبر داد.

به گزارش ایرنا، «شهریار عباسی» در گفت و گویی اظهار. کرد: پترو پالایش دهلران یکی از طرح های مهم استان است که بالغ بر۲ هزار نفر نیرو دارد.

وی افزود: این مجموعه در شرف بهره برداری رسمی است و احتمالا تا سه سال آینده به بهره‌برداری کامل می رسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: این طرح جزو طرح های برنامه سفر ریاست جمهوری نیز است و یکی از طرح های شاخص استان به شمار می‌رود.

عباسی با اشاره مشغول بودن بیش از ۲هزار نفر در این طرح، گفت: به منظور اسکان نیروهایی که در این طرح اشتغال دارند و اینکه باعث افزایش قیمت مسکن در دهلران نشود، بایستی کمپ اختصاصی برای اسکان کارگران ایجاد شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: بر این اساس، یک قطعه زمین به وسعت حدود ۹هکتار برای ایجاد کمپ اختصاصی پتروپالایش اختصاص پیدا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: به منظور پیگیری و اقدامات در راستای صدور مجوز کمپ، بنیاد مسکن تقبل کرد که پیگیر امورات احداث این کمپ شود.

شهرستان دهلران با دارا بودن ذخایر نفت و گاز به عنوان یکی از محورهای توسعه استان با راه اندازی صنایع پتروشیمی و پتروپالایش به شمار می رود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha