کلاهبردار حوزه سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال در بوشهر دستگیر شد

بوشهر- ایرنا - رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از دستگیری فرد کلاهبردار فعال در حوزه سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ کارآگاه جوشن سهرابی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری با عنوان سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال و به سرقت رفتن سرمایه های آنان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار گارآگان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود : با بررسی های انجام گرفته مشخص شد، شخصی پس از ثبت شرکت برنامه نویس رایانه در شهر بوشهر فعالیت خود را آغاز و پس از جذب دریافت مبالغ زیادی از شهروندان تحت عنوان سرمایه گذاری در ارز دیجیتال با دادن وعده پرداخت سود بالا متواری شده است.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر تصریح کرد: با پیگیری و تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان، متهم شناسایی شد.

وی ادامه داد: شب گذشته پس از اخذ مجوز قضایی در یک عملیات هدفمند متهم دستگیر و تحقیقات از وی آغاز شد .

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر بیان کرد: تا این لحظه تعداد ۳۵ نفر از افراد مالباخته شناسایی و موضوع کماکان تحت پیگیری ویژه قرار دارد.

سهرابی عنوان کرد: چنانچه افرادی با این شیوه در سطح استان مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، در اسرع وقت با همراه داشتن مدارک و مستندات به اداره مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان مراجعه نمایند.

وی تاکید کردند: برای جلوگیری از وقوع جرایم کلاهبرداری، صحیح و منطقی آن است که قبل از انجام هر گونه معامله یا فعالیت اقتصادی حتما استعلام مورد نیاز توسط شهروندان از دستگاه های متولی انجام و پس از اطمینان کامل و رعایت ضوابط قانونی معامله یا فعالیت اقتصادی را انجام دهند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: انتظار می رود شهروندان و مسافرین وقایع و رخداد را از طریق سامانه ۱۱۰ و درخواست و پیشنهادات خود را از طریق سامانه ۱۹۷ اطلاع رسانی کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha