۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۲۷
کد خبر: 85407207
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حدود ۳۵۳ هزار مرسوله پستی در قشم توزیع شد

۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۲۷
کد خبر: 85407207
حدود ۳۵۳ هزار مرسوله پستی در قشم توزیع شد

قشم - ایرنا - رییس اداره پست شهرستان قشم گفت: ۳۵۲ هزار و ۹۸۰ مرسوله پستی از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه در این شهرستان توزیع شده است.

امید صحراگرد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این مرسولات پستی در زمینه های ثبتی، پیشتاز، عادی، سفارشی، امانت و ویژه بوده است.

وی ادامه داد: اداره پست این جزیره با ۶ نفر موزع برای توزیع مرسولات شهری در شهر قشم و ۳۷ نفر موزع در قالب نمایندگی توزیع مرسولات روستایی به ارایه خدمات می پردازد.

رییس اداره پست شهرستان قشم توضیح داد: در این جزیره سه دفتر پیشخوان در شهر قشم، ۲ دفتر در درگهان، یک دفتر در سوزا و ۲۵ دفتر روستایی آی. سی. تی (ICT) فعالیت های پستی را انجام می دهند.

صحرا گرد اضافه کرد: نخستین و اصلی ترین فعالیت پست در این شهرستان مرزی جا به جایی مرسولات، امانات و کالاهای اقشار مختلف جامعه است که به دلیل پایین بودن هزینه های پستی در ایران نسبت به سایر کشورها مردم به آسانی می توانند از این خدمات استفاده کنند.

وی از اضافه شدن یکدستگاه خودروی ون به ناوگان حمل و ارسال مرسولات این اداره پست در بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس خبر داد و گفت: این اقدام پس از سال ها و در راستای نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و جابه‌جایی مرسولات پستی از این جزیره به سرزمین اصلی و با حمایت های علی نقی‌زاده مدیرکل پست هرمزگان و تخصیص آن از شرکت ملی پست ایران در تهران انجام‌ گرفته است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha