اندوه جامعه خبری غرب مازندان در سوگِ روزنامه‌نگار جوان

نوشهر - ایرنا - جامعه خبری غرب مازندران پس از فوت ناگهانی سید امید ساداتی، روزنامه‌نگار جوان و مدیرمسوول نشریه شالیزار در تنکابن به سوگ نشست و عزادار شد.

به گزارش ایرنا، جامعه رسانه ای مازندران روز گذشته سید امید ساداتی مدیر مسوول نشریه شالیزار و از فعالان رسانه‌ای توانمند خود را از دست داد. او نماینده خانه مطبوعات در تنکابن، متولد سال ۶۱ و دانشجوی سال آخر مقطع دکتری رشته رسانه بود که جوایز متعدد رسانه‌ای را در سطوح مختلف کسب کرد.

ساداتی با ۱۰ سال‌ سابقه رسانه‌ای از روزنامه‌نگاران حرفه‌ای و بااخلاق غرب مازندران بود که درگذشت‌ ناگهانی‌اش جامعه خبری منطقه را در بهت و ماتمی عمیق فرو برد و واکنش‌ها و پیام‌ها تسلیت زیادی از سوی همکاران و مسوولان منطقه به همراه داشت.

سید شمس‌الدین‌حسینی نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس ‌آباد، بسیج رسانه مازندران، اداره کل ارشاد اسلامی مازندران و شهردار تنکابن از جمله کسانی بودند که با صدور پیامی درگذشت این روزنامه‌نگار را تسلیت گفتند.‌

مراسم خاکسپاری سید امید ساداتی که روز گذشته به علت بیماری در بیمارستان تنکابن درگذشت، امروز یکشنبه با حضور مسئولان محلی و اقشار مختلف مردمی در زادگاهش سلیمان‌آباد تنکابن برگزار شد.

حسینی نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در پیامی به خانواده این روزنامه نگار فقید و فعالان عرصه رسانه تسلیت گفت.

عبدالمهدی حق‌شناس رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران نیز در پیامی درگذشت ساداتی را ناباورانه و موجب تألم و تاثر فراوان توصیف کرد.

محمدابراهیم لاریجانی شهردار تنکابن نیز در واکنش به فوت این روزنامه‌نگار جوان نوشت: ضایعه فقدان ایشان به عنوان یک خبرنگار حرفه ای و کسی که می دانست ارزش قلم چیست برای تنکابن جبران ناپذیر است.

اصحاب مختلف رسانه نیز در پیام های مختلفی ضمن تشریح ابعاد شخصیتی این روزنامه نگار، این ضایعه را تسلیت گفتند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha