«طبیعت» انتقام شکست دور رفت را از «ذوب آهن» گرفت

اصفهان - ایرنا - تیم بسکتبال «طبیعت» تهران در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال کشور با نتیجه ۷۱ بر ۸۲ از سد میزبان خود، تیم «ذوب آهن» اصفهان گذشت و انتقام شکست دور رفت را از تیم اصفهانی گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم «ذوب آهن اصفهان» یکشنبه شب در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال کشور در سالن مرحوم رهنما «ورزشگاه ملت» اصفهان به مصاف تیم «طبیعت» تهران رفت و سرانجام در حضور هواداران ذوب آهن مقابل میهمان خود با نتیجه ۷۱ بر ۸۲ شکست خورد.

سبزپوشان اصفهانی در بازی عصر امروز برخلاف بازی‌های گذشته عملکرد چندان خوبی نداشتند و شاگردان مهران حاتمی از همان آغاز بازی و در کوارتر نُخست از حریف تهرانی عقب افتادند و در پایان کوارتر اول با ۱۰ امتیاز اختلاف به رختکن رفتند.

صحبت‌های حاتمی در بین کوارتر ها هرچند توانست سرعت بازی ذوب آهن را افزایش دهد ولی برتری ۱۰ امتیازی طبیعت تا پایان بازی و در هر سه کوارتر بعدی بازی ادامه داشت و در نهایت پنجمین شکست ذوب آهن با اختلاف ۱۱ گل ثبت شد.

تیم بسکتبال «طبیعت» تهران با برد امروز به چهاردهمین بُرد خود در فصل جاری رقابت‌ها دست یافت و در یک قدمی سبزپوشان اصفهانی قرار گرفت.

تیم بسکتبال «طبیعت» تهران هم‌اکنون با ۲۰ بازی،۱۴ بُرد، ۶ باخت، تفاضل گل ۱۶۵ دارای ۳۴ امتیاز است و در رده سوم جدول قرار دارد.

«ذوب آهن» اصفهان نیز پس از شکست امشب با ۲۰ بازی، ۱۵ بُرد، پنج باخت،تفاضل گل ۱۰۸ در امتیاز ۳۵ باقی ماند، این تیم هم اکنون با یک امتیاز بیشتر از طبیعت در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد.

دیدار رفت ۲ تیم، ۲۴ آذر سال جاری در تهران برگزار شد و در آن دیدار تیم ذوب آهن اصفهان موفق شده بود با برتری نزدیک ۸۰ بر ۷۹ تیم طبیعت را شکست دهد.

جدول لیگ برتر بسکتبال مردان ایران پس از برگزاری بازی های امشب به شکل زیر درآمد.

«طبیعت» تهران از «ذوب آهن» اصفهان انتقام گرفت

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha