تصفیه خانه دریاچه هنر پایتخت افتتاح شد

تهران بزرگ - ایرنا - تصفیه خانه دریاچه هنر در پایتخت روز یکشنبه در مراسمی با حضور مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد و جمعی از مدیران شهری افتتاح شد، برای این طرح خدماتی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در این مراسم گفت: از روز اول دغدغه اتمام این تصفیه خانه را داشتیم که امروز به ثمر نشست تا بتوانیم گام موثری در بخش بهینه سازی محیط زیست شهری برداریم.

سید محمدحسین حجازی با بیان اینکه زمان افتتاح دریاچه هنر انتقادها بر این بود که آب دریاچه از طریق آب شهری تامین می‌شود، افزود: آب دریاچه از طریق زهکشی مترو تامین می‌شود و این خاصیت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد است که تا این میزان به محیط زیست اهمیت می‌دهد.

وی افزود: با توجه به بحث‌های زیبایی شناختی و گردشگری می‌توان به ظرفیت‌های خوبی که چنین فضاهایی برای سرمایه‌گذاری و جذب توریست در آینده بوجود می‌آورد توجه بیشتری کرد از این رو چنین اقداماتی که در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد انجام می‌شود، می‌تواند بر روی زیرساخت‌های گردشگری و فرهنگی اثرگذار باشد.

مدیرعامل باغ کتاب نیز در این مراسم گفت: افرادی که محیط زیست برای‌شان دغدغه باشد بسیار کم است در صورتی که نیاز داریم در این حوزه کارهای ارزنده‌ای انجام شود که خوشبختانه در این زمینه همواره منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد پیشقدم بوده است.

رضا مجدی اظهار امیدواری کرد این مجموعه بتواند الگو و سرمشق خوبی برای دیگر مجموعه‌های فرهنگی تهران و کشور باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha