۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85406640
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعضای انجمن اهل قلم بوشهر انتخاب شدند

۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰
کد خبر: 85406640
اعضای انجمن اهل قلم بوشهر انتخاب شدند

بوشهر- ایرنا- انتخابات انجمن اهل قلم استان بوشهر با حضور نویسندگان و علاقه مندان به آثار نوشتاری در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و افراد، اعضای جدید این انجمن را برگزیدند.

به گزارش ایرنا معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان روز یکشنبه در این آیین گفت: انجمن اهل قلم نهادی فرهنگی و هنری شاخص است که نقش برجسته‌ای را در این حوزه ایفا کند.

" وحید حیدری " اظهار کرد: اعضای انجمن باید با ترسیم نقشه مشخص شده در این راستا به فعالیت بپردازد تا آثار اهداف تعیین شده در جامعه پررنگ و نمایان شود.

وی افزود: ایجاد زمینه مناسب برای احراز نقش فعال‌تر نویسندگان، مترجمان و مجتمع ساختن اهل قلم و به قصد ایجاد الفت و همدلی بیشتر در بین نویسندگان از اهداف تشکیل انجمن است.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: پس از انتشار فراخوان تشکیل انجمن اهل قلم بوشهر، ۱۰نفر از نویسندگان و اصحاب قلم جهت نام‌نویسی به عنوان داوطلب اقدام کردند .

حیدری ادامه داد: پس از برگزاری فرآیند رای‌گیری با حضور نویسندگان و اصحاب قلم، " نصرالله شفیعی" ، "فرزانه دهقانی" ،" محمود آوینی" ،" صالحه رئیسی" و "مسعود عرب زاده" به عنوان اعضای اصلی انجمن اهل قلم استان بوشهر انتخاب شدند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانگفت: اعضای انتخاب شده به مدت ۲ سال عهده‌دار این مسئولیت هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha