۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۷
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85406474
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

محرومیت زدایی از شهیون مطالبه مردم این بخش از نماینده منتخب دزفول است

دزفول - ایرنا - رییس شورای اسلامی بخش شهیون دزفول گفت: محرومیت زدایی از شهیون، تسریع در تکمیل طرح های در حال اجرا و بهبود زیرساخت‌ها مطالبه مردم این بخش از نماینده منتخب مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی است.

حشمت الله حسینوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک انتخاب عباس پاپی زاده به عنوان نماینده منتخب مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نماینده منتخب، نماینده تمام مردم شهرستان است و مطالبه مهم نگاه عادلانه در محرومیت زدایی از تمام شهرستان است.

وی ادامه داد: بهبود زیرساخت جاده ای، ارتقای خدمات رسانی و اجرای طرح های آب رسانی برای کشاورزان مهمترین مطالبه مردم یخش های سردشت و شهیون از نماینده منتخب است.

رییس شورای اسلامی بخش شهیون دزفول با تجلیل از خدمات نماینده فعلی دزفول بیان کرد: اقدام های خوبی برای محرومیت زدایی و بهبود زیرساخت ها توسط مسوولان و دستگاه های مختلف شهرستان به ویژه امور عشایر و نماینده مردم دزفول به این مناطق آغاز شده که انتظار از نماینده منتخب پیگیری برای به ثمر رسیدن این طرح ها است.

وی با اشاره به احداث سه پل در بخش شهیون طی ماه های اخیر افزود: احداث این پل ها بخش زیادی از مشکل تردد مردم در این منطقه را کاهش داده که استمرار این خدمت به مناطق محروم و کم برخوردار مطالبه جدی از نماینده منتخب دزفول است.

حسینوند اظهارکرد: تکمیل ۲ کیلومتر باقی مانده جاده عشایری، اجرای طرح های گردشگری و همچنین سرعت بخشی به کاشت گیاهان دارویی در منطقه شهیون و سردشت مطالبه های مهم از نماینده منتخب مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی است.

وی با بیان اینکه ارتقای خدمات و بهبود زیرساخت های بخش شهیون و سردشت طی سال های اخیر موجب آغاز مهاجرت معکوس به این مناطق شده است، افزود: کارهای خوبی در مناطق عشایری و روستایی دزفول با پیگیری نماینده فعلی و مسوولان شهرستان و همچنین نگاه ویژه دولت سیزدهم آغاز شده که تکمیل این طرح ها مطالبه ای مهم از نماینده منتخب شهرستان است.

به گزارش ایرنا، شهریور ماه ۱۴۰۱ آیت الله رییسی رئیس جمهور در حاشیه سفر به خوزستان و افتتاح طرح آب رسانی غدیر، با حضور در منطقه محروم فداله عمران(احمدفداله) بخش شهیون دزفول مشکلات این منطقه محروم در شمال استان خوزستان را بررسی کرد.

در پی سفر رییس جمهور به منطقه محروم احمدفداله، محرومیت زدایی از این منطقه با اجرای طرح‌های متعدد زیرساختی سرعت گرفته است.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات دزفول، عباس پاپی زاده با کسب ۶۶ هزار و ۵۲۵ رأی به عنوان نماینده منتخب مردم شهرستان دزفول انتخاب و با آغاز دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راهی مجلس خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha