پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه در پی رحلت آیت‌الله امامی کاشانی

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه در پیامی رحلت آیت‌الله امامی کاشانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا از مرکز رسانه قوه قضاییه، در پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، آمده است: رحلت فقیه عالیقدر و عالم مجاهد و پارسا آیت‌الله محمد امامی کاشانی رضوان‌الله‌علیه مایه‌ تالّم همه‌ کسانی است که به مقام علمی و خدمات با ارزش ایشان به نظام اسلامی آگاه هستند.

این پیام می‌افزاید: سوابق انقلابی و مبارزات دوران طاغوت در کنار حضور پیوسته و همیشگی در همه‌ دوران‌های انقلاب و اشتغال به مسئولیت‌های خطیر همچون عضویت در مجلس خبرگان رهبری، شورای نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت نظام، ریاست دیوان عدالت اداری، نمایندگی مجلس شورای اسلامی، امام جمعه موقت تهران، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری و دبیری جامعه روحانیت مبارز تهران در کنار فعالیت علمی و فقهی، شخصیتی جامع و اثرگذار از این عالم جلیل پدید آورده بود.

رئیس قوه قضاییه اظهار داشت: اینجانب مصیبت درگذشت این عالم برجسته را به خاندان مکرم و همه وابستگان و نیز به حوزه‌ی علمیه و شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت دارم.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمد امامی کاشانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران، شنبه ۱۲ اسفند به علت ایست قلبی در منزل دار فانی را وداع گفت.

وی متولد ۱۰ مهر ۱۳۱۰ بود و ریاست مدرسه عالی شهید مطهری را نیز بر عهده داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha