۱۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۰۹
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85405835
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ارتش اسرائیل در ادامه جنایت‌های خود، چادر آوارگان را در رفح بمباران کرد + ویدئو

تهران- ایرنا- جنگنده‌های ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) چادرهای محل اسکان آوارگان فلسطینی را مقابل درب ورودی بیمارستان اماراتی در شهر رفح در جنوب نوار غزه هدف قرار داد.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که در این جنایت تا این لحظه ۱۱ نفر شهید و بیش از ۵۰ نفر هم مجروح شدند.

این وزارتخانه افزود یکی از شهدا «عبدالفتاح مرعی» امدادگر فلسطینی است که حین کار در بیمارستان اماراتی به شهادت رسیده است.

در ویدوی زیر که زیر که از رسانه‌های مختلف بازتاب یافته‌است، لحظات اولیه جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها در رفح روایت می شود.

جنگنده‌های اسرائیلی در تازه‌ترین جنایت خود شهروندان فلسطینی را مقابل بیمارستان اماراتی در شهر رفح بمباران کرد که بر اثر آن ده‌ها نفر شهید و مجروح شدند.

در میان شهدا یک امدادگر، یک پرستار و تعدادی کودک دیده می‌شود.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرده که حملات گسترده ای طی روزهای آتی به رفح انجام خواهد داد؛ حملاتی که با چراغ سبز دولت «جو بایدن» رئیس جمهور ایالات متحده صورت می گیرد، اما در مقابل رزمندگان مقاومت نیز در جبهه های مختلف به حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین ادامه می دهند و خساراتی جبران ناپذیر به نظامیان صهیونیست و ادوات جنگی آن ها وارد کرده اند.

شهر رفح بیش از یک میلیون و چهارصد هزار آواره فلسطینی را در خود جای داده و آوارگان در این منطقه با کمبود شدید آب آشامیدنی، مواد غذایی و امکانات حداقلی برای زندگی مواجه هستند. این در حالی است که رژیم صهیونیستی با محاصره شدید نوار غزه، از ورود کمک های بشردوستانه بین المللی به این منطقه جلوگیری می کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha