مردم دنباله‌رو جریانات سیاسی نبودند/ دولت در اوج بی‌طرفی انتخابات را برگزار کرد

تهران- ایرنا- رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی با بیان اینکه دولت در اوج بی‌طرفی انتخابات را برگزار کرد، گفت: این انتخابات نشان داد که مردم مستقل از جریانات سیاسی براساس تشخیص خود دست به انتخاب می‌زنند.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به کار گرفت، تاکید کرد: با عنایت به تلاش دولت شاهد برگزاری انتخابات در سطح بالایی از کیفیت در اجرا و تأمین امنیت بودیم. برگزاری شایسته انتخابات توسط دولت آیت الله رئیسی در حالی است که تعداد شعب اخذ رأی نسبت به دوره‌های قبل افزایش قابل توجهی یافته است.

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس با تاکید بر اینکه انتخابات در اوج بی طرفی مجریان برگزار شد،افزود: دولت آقای رئیسی هیچ گونه ورود و دخالتی در فرایند برگزاری انتخابات نداشت که این از نقاط مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بود.

پژمانفر گفت: با وجود پیش‌بینی‌ جریانات سیاسی درباره نتیجه انتخابات، دیدیم که مردم بنا به تشخیصی که داشتند نمایندگان خود را برای مجلس دوازدهم انتخاب کردند این انتخابات نشان داد که مردم مستقل از جریانات سیاسی و بدون تأثیرپذیری از سیاستها و برنامه های این جریانات و تشخیصی که دارند نماینده خود در مجلس را انتخاب می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha