۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۲:۰۳
کد خبر: 85405743
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تساوی والنسیا و رئال مادرید در دیداری پرحاشیه؛ سوت بد موقع داور!

تهران- ایرنا- دیدار حساس والنسیا و رئال مادرید در حالی با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید که تصمیم عجیب داور موجب شد این بازی با جنجال به اتمام برسد.

به گزارش ایرنا، هفته بیست و هفتم لالیگا اسپانیا با جدال حساس دو تیم والنسیا و رئال مادرید به قضاوت خیل مانسانو در ورزشگاه مستایا در شرایطی دنبال شد که با توجه به اتفاقات قبلی و حاشیه‌های ایجاد شده، این تقابل از جذابیت خاصی برای هواداران دو تیم و علاقه‌مندان به فوتبال برخوردار بود.

در همان ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی میزبان دو بار موفق به گلزنی شد و توسط هوگو دورو و رومن یارمچوک دروازه کهکشانی‌ها را باز کرد اما وینیسیوس جونیور در وقت‌های اضافه نیمه نخست یکی از گل‌ها را جبران و رئال را با حداقل اختلاف به رختکن فرستاد.

در ۴۵ دقیقه دوم، دو تیم برای رسیدن به گل حملات گسترده‌ای را بر روی دروازه یکدیگر تدارک دیدند. این دیدار تا دقیقه ۷۶ با همان نتیجه دنبال شد اما در این دقیقه، وینیسیوس جونیور یکبار دیگر در گلزنی موفق نشان داد تا مهاجم رئال با دبلی که در این بازی کرد کهکشانی‌ها را به بازی باز گرداند.

در دقیقه ۸۹ مختار دیاخابی بعد از برخورد شدید با بازیکن رئال دچار مصدومیت شد که با حضور کادر پزشکی و در شرایطی که به نظر می‌رسید اوضاع خوبی ندارد مجبور به ترک زمین شد.

در شرایطی که زمان بازی از دقیقه ۹۰ گذشته بود داور برای میزبان نقطه پنالتی را نشان داد اما با بررسی تصاوی کمک داور ویدویی، نظر خود را تغییر داد تا بازی با همان نتیجه تساوی ۲ بر۲ ادامه یابد.

در ثانیه‌های پایانی رئال به گل رسید اما زمانی که این توپ در حال ورود به دروازه والنسیا بود داور سوت پایان بازی را زد تا گل در بازی ثبت نشود.

تصمیم وی موجب شد بازیکنان رئال اعتراض شدیدی را از خود نشان بدهند اما نظر عجیب مانسانو نه تنها تغییر نکرد بلکه او بلینگام زننده این گل را هم از زمین بازی اخراج کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha