زنده‌روح: جنس گل‌گهر امسال جور است/ دیدار با ملوان ۶ امتیازی خواهد بود

تهران- ایرنا- هافبک گل‌گهر سیرجان گفت: این تیم امسال در شرایط ایده‌آلی قرار دارد و فکر می‌کنم امسال جنس ما جور است.

احمدرضا زنده‌روح روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص برتری گل‌گهر سیرجان مقابل تیم نساجی مازندران اظهار داشت: بازی سختی داشتیم و خدا را شکر به هدفی که مدنظر ما بود رسیدیم. بازی قبلی با پیکان می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما شرایط آنگونه که می‌خواستیم برای ما پیش نرفت. ما از آن بازی به خوبی درس گرفتیم و می‌دانستیم با توجه به تغییراتی که نساجی روی نیمکت خود داشته، کار برای ما سخت خواهد بود. در نهایت بازی را همان‌گونه که می‌خواستیم شروع کردیم و به پایان رساندیم و ۳ امتیاز مهمی را کسب کردیم تا شرایط خود را در جدول بهتر کنیم.

گل‌گهر سیرجان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال هشتم اسفند نساجی مازندران را در دیداری خانگی با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. این تیم در هفته نوزدهم باید در بندرانزلی به مصاف ملوان برود. این دیدار روز پنجشنبه (۱۷ اسفند) از ساعت ۱۷:۳۰ برگزار خواهد شد.

وی در مورد گلزنی خود در دیدار با نساجی گفت: تیم در شرایط ایده‌آلی قرار دارد. فکر می‌کنم امسال جنس گل‌گهر جور است. بازیکنان با کیفیتی در اختیار داریم که در بهترین شرایط خود قرار دارند و هر کدام از آنها تاثیر مثبتی روی نتیجه‌گیری تیم دارند و اگر هر یک از آنها نباشند به طور حتم به مشکل خواهیم خورد. شرایط تیم روز به روز بهتر می‌شود و من نیز خوشحال هستم که نقش کوچکی در موفقیت گل‌گهر دارم. من در این بازی تنها زحمت سایر بازیکنان را تبدیل به گل کردیم و از این موفقیت خوشحال هستم.

هافبک گل‌گهر در خصوص مارینوس اوزونیدیس سرمربی یونانی این تیم نیز اظهار داشت: وقتی تغییری در تیمی رخ می‌دهد به طور حتم زمان می‌برد تا تفکرات مربی جدید حاکم شود. ۳ سال تفکری در تیم حاکم بود و حالا این موضوع درحال تغییر قرار بود و این قطعا نیازمند زمان بود. تیم رفته رفته با تفکرات این مربی آشنا شده و در حال اجرای آن است. اوزونیدیس مربی خوب و بزرگی که تاثیر مثبتی در گل‌گهر داشته است. او به تمامی بازیکنان اعتقاد دارد و این یک امتیاز مثبت برای او قلمداد می‌شود. او رفته رفته با شرایط فوتبال ایران آشنا شده و همین موضوع در ادامه فصل به ما کمک خواهد کرد.

زنده‌روح: جنس گل‌گهر امسال جور است/ دیدار با ملوان ۶ امتیازی خواهد بود

زنده‌روح درباره اینکه تعطیلی لیگ برتر در نیم فصل دوم به گل‌گهر کمک کرده است یا نه؟ توضیح داد: در این فصل تعطیلی‌ها تیم ما را اذیت کرد. در نیم فصل اول به دلیل حضور برخی از بازیکنان در تیم ملی فوتبال و تیم امید باعث شد بازی‌های ما به تعویق بیافتد. این وقفه‌ها به ضرر ما شد و نگذاشت بازی تیم سر و شکل بگیرد. برخلاف این موضوع تعطیلات در نیم فصل دوم به سود تیم ما و باعث شد تا سرمربی شناخت بهتری پیدا کند و تمرینات و خواسته‌های خود را به بازیکنان انتقال دهد و رفته به رفته این موضوع روی تیم اثر گذاشت و شرایط بهتر شد.

وی در مورد بازی حساس گل‌گهر سیرجان مقابل ملوان بندرانزلی در هفته نوزدهم لیگ برتر خاطرنشان کرد: شرایط جدول، این بازی را برای هر دو تیم حساس کرده؛ ما با ۳۰ امتیاز در رده پنجم حضور داریم و آنها با یک امتیاز کمتر در رده ششم و دو تیم یک بازی ۶ امتیازی را در پیش دارند. بازی رفت را هم اگر به یاد داشته باشید دو تیم نمایش خوبی از خود ارائه دادند. ملوان در این فصل نتایج خوبی گرفته و به خوبی شایستگی‌های خود را به اثبات رسانده و بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارد. به طور حتم کار سختی در انزلی خواهیم داشت اما تلاش می‌کنیم تا از این شهر با دست پر برگردیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha