عبدالحسین همتی منتخب مردم زرند و کوهبنان در مجلس شد

کرمان - ایرنا - فرماندار زرند گفت: از تعداد ۶۴ هزار و ۱۲۶ برگه رای صحیح اخذ شده در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان، عبدالحسین همتی سراپرده با ۲۸ هزار و ۳۴۴ رای معادل ۴۴.۲ درصد مجموع آرا را به خود اختصاص داد و منتخب مردم شد.

سید رضا حسینی نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین حبیب الله خنجری ده‌شیخ با ۱۳ هزار و ۶۰۴ رای و ۲۱.۲۱ درصد رتبه دوم را کسب کرد.

وی بیان کرد: حسین رحمانی ده‌نوی با هفت هزار و ۲۱ رای معادل ۱۰.۹۵ و موسی محمدی با ۶ هزار و ۴۷۶ رای( ۱۰.۱ درصد)، رتبه های سوم وچهارم آرا را به دست آوردند.

فرماندار زرند تصریح کرد: تعداد ۱۳۸ شعبه در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان کار اخذ رای را انجام داد و درصد مشارکت مردم حدود ۶۰ درصد در این حوزه انتخاباتی بود.

وی خاطر نشان کرد: در ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در زرند و کوهبنان سیداحمد خاتمی ۲۹ هزار و ۹۶۷ رای، احمد شیخ بهایی ۲۰ هزار و ۲۱۵ رای و احمد کوثری ۱۴ هزار و ۶۰۶ رای کسب کردند و به ترتیب حائز اکثریت آرا شدند.

به گزارش ایرنا، تعداد ۲۸ نامزد در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به رقابت پرداختند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha