غلامرضا توکل نماینده کوار،سروستان و خرامه شد/ مشارکت ۶۰درصدی مردم

شیراز-ایرنا-فرماندار سروستان با بیان اینکه ۶۰ درصد از واجدین شرایط حوزه انتخابیه کوار، سروستان و خرامه در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین مجلس خبرگان مشارکت کردند،گفت:غلامرضا توکل نماینده کوار،سروستان و خرامه شد.

علی حسین بهمنی شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: غلامرضا توکل شوریجه با ۲۰ هزار و ۶۵۶ رأی نماینده این حوزه شد و داریوش اسماعیلی با ۱۵ هزار و۲۴ رأی، عبدالعلی رحیمی مظفری با ۱۴ هزار و ۸۷۷ رأی و سجاد زارع طسوجی با ۱۴هزار و ۸۵۴ رأی بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند.

وی مشارکت مردمی در کل حوزه انتخابیه را ۶۰درصد عنوان کرد و گفت: در حوزه انتخابیه سروستان شاهد مشارکت ۶۵درصدی بودیم و این مشارکت در خرامه حدود ۶۱درصد و کوار ۵۶درصد بوده است.

به گفته بهمنی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سروستان آیت‌الله لطف‌الله دژکام، احمد بهشتی، علی اکبر کلانتری، سید محمد علی مدرسی طباطبایی و سیدعلیرضا دانا به ترتیب بیشترین رأی را به خود اختصاص دادند.

فرماندار سروستان ضمن تشکر از مردم برای حضور پرشور و حماسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری افزود: خوشبختانه یکی از آرام‌ترین، بهترین و سالم‌ترین انتخابات برگزار و باعث شد برگ زرین دیگری از افتخارات مردم را در حمایت از انقلاب رقم بزنیم.

وی ابراز کرد: جا دارد از همه دست‌اندرکاران امر انتخابات، استانداری فارس، عوامل اجرایی و امنیتی، هیأت‌های اجرایی و نظارت که با تعامل و همفکری این رویداد بزرگ را برگزار کردند قدردانی ویژه داشته باشم.

شهرستان های کوار و سروستان به ترتیب در فاصله ۴۰ کیلومتری و ۸۵ کیلومتری شرق شیراز و شهرستان خرامه در فاصله ۸۵ کیلومتری شمال شرقی شیراز قرار دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha