"رضا علیزاده" منتخب مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی شد

تبریز-ایرنا- فرماندار شهرستان ورزقان اعلام کرد: " رضا علیزاده" به عنوان منتخب این حوزه انتخابیه به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

فرهاد جلیل وند روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، میزان مشارکت در حوزه انتخابیه ورزقان را ۱۲۰ درصد اعلام و اضافه کرد: آرای ماخوذه در این حوزه معادل ۴۵ هزار و ۴۴۵ برگ بود که از این تعداد رضا علیزاده با کسب ۲۴ هزار و ۳۴۸ رای موفق شد به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.

وی مجموع واجدین شرایط رای در حوزه انتخابیه ورزقان را ۳۷ هزار و ۸۰۰ نفر اعلام کرد.

جلیل وند با بیان اینکه "اللهوردی دهقانی" نماینده کنونی مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی ۱۳ هزار و ۱۹۶ رای کسب کرد و در رده دوم قرار گرفت، ادامه داد: پرویز پوراحمد نیز با کسب ۲ هزار و ۳۵۴ رای در جایکاه سوم قرار گرفت.

وی با قدردانی از مردم ورزقان که همچون همیشه حضوری باشکوه در انتخابات داشتند، یادآور شد: با وجود اینکه در دوره های قبلی این حوزه یکی از حوزه های حاشیه ساز انتخابات بود، اما روز گذشته یکی از سالم ترین، امن ترین و بهترین انتخابات را تجربه کرد.

فرماندار ورزقان از همکاری و تلاش های بی وقفه عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و به ویژه تلاش های خستگی ناچذیر نیروی انتظامی در برگزاری مطلوب انتخابات روز گذشته قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، مشارکت بیش از ۱۰۰ درصدی در این حوزه انتخابیه به دلیل رای دادن افراد غیر بومی و ساکن خارج از حوزه است.

رضا علیزاده منتخب مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی متولد سال ۱۳۴۷ و دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت صعتی است که پیشتر نماینده همین حوزه انتخابیه در مجلس هشتم و دهم بود.

شهرستان ورزقان با جمعیت ۵۲ هزار و ۳۶۵ نفر در فاصله ۱۰۵ کیلومتری شمال تبریز واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha