سیلاب آسیبی به پل بلپیر در مسیر فرعی نیکشهر - بنت وارد نکرد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: پل بلپیر در مسیر فرعی نیکشهر - بنت با وجود بارندگی‌های سیل‌آسا چند روز اخیر، همچنان پابرجاست و شایعات درباره تخریب آن صحت ندارد.

شهرام مبارکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تکذیب شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تخریب پل بلپیر در مسیر فرعی نیکشهر- بنت، اظهار کرد: بارش‌های سیل‌آسای اخیر در جنوب استان، خسارت‌های متعددی به زیرساخت‌های جاده‌ای منطقه وارد کرد، اما با تمهیدات اندیشیده شده و تلاش شبانه‌روزی راهداران، پل بلپیر که از نقاط پرتردد این محور محسوب می‌شود، با وجود حجم بالای آب عبوری، دچار هیچ‌گونه تخریبی نشده و تردد در آن به طور روان جریان دارد.
وی با اشاره به استقرار تیم‌های راهداری در مسیرهای ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان افزود: راهداران استان با تمام توان در حال آماده‌باش و گشت‌زنی در مسیرها هستند و به محض وقوع هرگونه حادثه، نسبت به رفع آن اقدام خواهند کرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان از رانندگان خواست تا با توجه به شرایط نامساعد جوی و لغزندگی جاده‌ها، با احتیاط و سرعت مطمئنه رانندگی کرده و از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.
وی از صبر و شکیبایی مردم سیستان و بلوچستان در طول بارش‌های اخیر قدردانی کرد و گفت: راهداران این اداره کل با تمام توان در تلاش هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن، نسبت به بازسازی و ترمیم نقاط آسیب‌دیده جاده‌ها اقدام و تردد ایمن و روان را برای هموطنان عزیز فراهم کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha